Friday, July 11, 2014

Bersyukur...

Salam semua,

Salam Ramadhan 1435H...

Alhamdulillah...hari ini sudah masuk Ramadhan yang ke - 13...
Sungguh cepat masa berlalu... pejam celik, pejam celik dah masuk minggu ke 2 kita menunaikan ibadah puasa di bulan Ramadhan yg mulia ini...
Tak lama lagi je nak masuk Syawal... bulan yg ditunggu2 oleh umat Islam...  :)

Bulan Ramadhan...bulan utk menambah pahala dengan amal ibadat yg dilakukan kepadaNYA dengan ikhlas.. solat Tarawikh... sedekah... tadarus... zikir...
Masya Allah... terlalu banyak peluang kita untuk menambah pahala di bulan yg mulia ini...

Saya bersyukur kerana pada tahun ini masih lagi dipanjangkan usia oleh Yang Maha Esa serta dikurniakan kesihatan yg baik utk menunaikan ibadah puasa dan bertarawikh... Alhamdulillah...

Pada bulan Ramadhan ini terlalu banyak 'plan' berbuka puasa @ iftar bersama ahli keluarga, kawan2 sekolah, kawan2 universiti, opismet dll...

Alhamdulillah, pada Isnin lepas (7.7.2014), kami satu opis telah berbuka puasa @ iftar bersama2 di Le Meredian Hotel, KL..
Okey, jangan salah faham..kalau nak harapkan duit sendiri yg bayar, memang tak mampu laa kan...!
Huhuhuhu...
Terima kasih banyak2 dan sekalung budi buat boss yg sangat pemurah dari dulu hingga kini...
Dari saya masuk keje hingga laa ke hari ini...
Selalu belanja kami2 ni... bagi2 cenderahati kalau outstesen...
Semoga boss & keluarga dimurahkan rezeki serta sentiasa bahagia dibawah lindungan Allah SWT hendaknya... Ameen...  :))

Makan buffet kat hotel... memang rambang mata...sampai tak tau dah nak makan apa...huhuhu...
Tak sempat nak snap gambar2 makanan semua... ;P


 ** apasal entry aku kali ni sangat skema penggunaan ayatnya? (kompius seketika!)



Baru sampai...tak ambil makanan lagi ni... :)


bersama kakak2 opis...


ni je makanan yg saya makan??? hahahaha... pembukaan...


dah habis makan... thanks boss!!! (kemeja putih - dudukhujung sebelah kanan)



Semoga kita semua dapat mengharungi bulan Ramadhan ini dengan penuh keinsafan serta memanfaatkannya sebaik mungkin, Insya Allah...

May ALLAH SWT bless us always... Ameenn...



>> bersyukur atas segala rezeki yg dikurniakan Allah... ingat insan2 lain...huuu...

No comments: