Thursday, July 25, 2013

I update!!!

Salam,

Recently, I'm quite busy... as busy as bee...huuu... *sigh*

Nak apdet blog pun tak sempat2...
Dan haruslaa fesbuk pun dah lama giller tak bukak2 kann... just tengok notification kat email yahoo saje...!
Aduyaaiii... kenapakah tempat koje den mem'blocked' penggunaan fesbuk itu??? huwaaaa...

Henpon pulak tidak canggih... ditambah pulak dengan saya yg takde komputer riba sendiri, apatah lagik 'beruk band' ataupun saluran internet di rumah!
Arghhhhh... seakan2 tinggal di pelosok ceruk rantau sungguh! Sedehhhh...

Tapi...ini musykil... blogspot boleh pulak dibukak kat opis ku ini! huuu... ini misteri! ;P
Siap boleh nak tulis entry lagik kannn.. cuma malas ke rajin, sempat ke tak je... =)

Sekarang dah masuk Ramadhan ke 16, esok cuti... Nuzul Qur'an..
Alhamdulillah, tak sangka...sekejap je masa berlalu...
Kurang lebih 2 minggu lagi kita semua umat Islam akan menyambut Syawal yg mulia!
Owhhh... sangat gembira... lagik teruja! =))

Tahun ini saya sangat2 teruja nak beraya! (memang tetiap tahun pun teruja kannn!)  ;p
Semua persediaan & persiapan rumah kat kampung dah 80% setel! (^_^)
Saya dan adik saya mula kemas2 rumah sejak sebelum puasa lagik sbb kami tak nak kepenatan & keletihan mengemas2 masa bulan puasa nanti...huuuuuuu....

Ehmm...aktiviti di bulan puasa...
Selain bertarawikh...aktiviti2 buka puasa atau iftar bersama rakan2 sudah menjadi satu kemestian!
Time ni dapat laa berkumpul, berjumpa kawan2...sambil berbuka puasa bersama2...
Seronok sungguh!

Okeyyy...
Insya Allah kita akan beraya pada 8.8.13, bulan depan...
Semoga dipanjangkan usia dan dapat meraikan lebaran yang mulia ini dengan penuh kegembiraan bersama keluarga dan sanak saudara tercinta... Insya Allah...

Salam lebaran  (in advanced) daripada saya... (^_^)
Mohon ampun dan maaf atas kesalahan, kesilapan dan kekhilafan yang pernah dilakukan...
Semoga mendapat keberkatan di bulan yang mulia ini... Ameenn...



den kayo!!! huhuhu...



>> dah tukar duit rayakah??? hehehe...

No comments: