Wednesday, June 12, 2013

Kehidupan...

Salam semua...

Waahhh...macam tak sangka je... rupa2nya dah masuk setengah tahun kita melalui tahun 2013 ni!
Owhhh...betapa cepatnya masa berlalu!
Now is June! Dan dah masuk pun bulan Sya'ban...
And next month dah masuk pun Ramadhan...
Pastu pulak Syawal... "Selamat Hari Raya..."  (^_^)
How sweeeeettttt... !!!

Macam2 yang dah dilalui oleh setiap kamu dan saya sepanjang setengah tahun ini...kann...
Setiap kita melalui kisah hidup yang berbeza-beza...
Ada yang manis, pahit, suka, duka dan sebagainya...
Namun, walau apa pun yang terjadi... hidup tetap perlu diteruskan!
And we should know, how matter it is... life must go on!

Saya...
Juga seperti kamu...
Banyak yang saya lalui... walaupun 2013 belum pun melabuhkan tirainya...
Suka, duka, pahit, manis, sihat, sakit, gembira, sedih...huuuu... macam2 laa...

Namun, yang penting...
Saya dan kamu harus bersyukur...redha...atas apa sahaja yang telah dikurniakan dan diaturkan olehNYA Yang Maha Esa... pasti ada hikmah disebaliknya! (ini pasti!)
Alhamdulillah... Ya Allah...





Saya dan kamu....
Huuuu...




I love to walk in rain... because no one knows that I'm crying...




aku setia bersamamu...
owhhh... telefon bimbitku....





kesakitanku...semoga cepat sembuh ya! ameenn...
owhhh... my little cutie knee!




>> inilah dinamakan kehidupan...

1 comment:

tenku butang said...

hai.. salam kenal,
follower no.34
done follow sini,
jom follow teman yea yunk..=)

http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog