Monday, December 10, 2012

Harimau...mampukah kamu mengaum lagi?

Salam,

** Masih dalam mood Suzuki AFF Cup 2012...

Harimau Malaya nampaknya akan melalui jalan sukar untuk mara ke pentas final...setelah hanya sekadar seri 1-1 dengan skuad gajah putih, Thailand malam tadi (9th Dec 2012)
Uhhhhh...apa sudah jadi Harimau Malaya?

Saya berasa sangat teruja ketika Norshahrul Idlan Talaha @ Mat Yo berjaya menanduk masuk bola ke gawang lawan pada minit ke 48!
Pada ketika itu nampaknya walaupun coach Rajagobal telah menukar formasi 4-5-1, jelas pemain negara mampu bermain dgn baik sekali terutama pd separuh masa pertama yg menunjukkan keseimbangan dlm permainan...
Tapi...semua org pun wondering ok... aku pun sama...
Kenapakah coach Rajagobal menukar semula kpd formasi 4-4-2 masa Thailand dok sibuk menyerang dan bersungguh2 nak dapatkan gol??? Kenapakah???
Okeyy...mebi jawapannya sbb Baddrol Bakhtiar injured...so, kena ganti pemain lain ke kann.. diterimakah?
Mungkin... tapi...

Huuuu..saya tetap kecewa... sbb saya rasa sepatutnya Malaysia boleh menang!
Dan banyak peluang terbuka luas utk Malaysia menjaringkan gol!!!
Argghhhh...stresssss!!! (ko ke yg main sampai nak stress2 bagai?huuu...)
Tapi...saya tetap kagumi dan admire kat kamu, Farizal Marlias!
Kamu memang besttt!!! ;P

Okeyyy Harimau Malaya...
Saya doakan kamu berjaya ke final!
Semoga Malaysia berjaya mempertahankan Piala Suzuki AFF!!!


" Selamanya!!!Selamanya!!!Selamanya!!! HARIMAU MALAYA!!!
Selamanya!!!Selamanya!!!Selamanya!!! SOKONG MALAYSIA!!!
Hey le le le le le le oohh!!oohh!!
Hey le le le le le le aahh!!aahh!!
HARIMAU MALAYA!!!
HARIMAU MALAYA!!!
HARIMAU MALAYA!!!
HARIMAU MALAYA!!! "



I lap u Farizal!!! huhuhu...


>> Hope Malaysia will win! Ameennn...Proud to be Malaysian! (^_^)

No comments: