Thursday, July 26, 2012

kamu sudah 5 tahun?

Salam,

Salam Ramadhan semua... (^_^)

Waaahhhh...tak sangka saya...rupanya blog saya yang-sangat-malas-utk-diapdet ini telah pun mencecah usia 5 tahun nyahhhh oiii... huuuu...
Mari saya ucapkan Happy 5th Anniversary untuk blog ku ini!!!
Ko jangan ingat orang kawen je boleh sambut anniversary tau nyahhh...hehehe...
Orang ada blog je pun boleh anniversary2 bagai gak tau! hihihi... :P

Okeyyy, memang saya selalu malas nak apdet blog ni...
Tapi, at least kalau boring2 ataupun malas2-nak-wat-keje kat opis tu, boleh laa jugak taip2 apa2 citer yang ko rasa nak taip kannn...
Pastu kalau ko dah nyampah sangat ngn blog ko, anytime aje ko boleh tutup terus kannn...takde masalah okeyy... huhuhu...

Sempena ulangtahun "aku dan blog ku" ini, saya ingin mengucapkan selamat ulangtahun ke5 blog kepada tuan punya blog yang-selalu-malas-nak-apdet blog dia ni serta semoga didoakan tuan punya blog ini sentiasa sihat sejahtera, dilimpahi rezeki serta kasih sayangNYA yang tidak bertepi...
Insya Allah...Ameenn... (",)


(ada ke orang wish kat blog dia sendiri utk diri sendiri???) huhu...sukati aku laa kannn...blog aku...





kamu sangattttt chomellll!!! saya sukaaa!!!



>> syukur atas segalanya...

No comments: