Friday, May 11, 2012

Seronoknya dapat kek! ;p

Salam,

Lama x apdet...alasan anda yg klise, "aku bz laaa...tak sempat nak apdet!"
Ko menteri kabinet ke nyahhhh oiii???  ;p

Okeyy, it has been a wonderful time when people remember your birthday, wish for you, and mendoakan all the best and baik2 saja for you, right? And you become sooo terharu and appreciate it! ;p

Anddd...you become more..more..terharu if someone baked a cake for you!
Hahhh...lagi2 itu ialah cheese cake ok! even bukan from Secret Recipe ke...Kings ke...kannn...but still kek yang free...huhuhuhu...

Masa my last birthday tu, my opismet, iaitu Kak Nani telah membaking cheese cake untuk saya..
Sebab beliau tau yang saya memang tak-suka-dan-tak-makan-cokolat, jadi beliau buat la cheese cake! Owhhh...memang bestt serta sedap sungguh!!!
Thanksss Kak Nani!  :-)



Ini ialah cheese cake tersebut... tampal je kertas yg diprint ucapan 'happy birthday!'
sempoii je nok...huhuhuu... ;p





 Ini laa orang yg baking kan cheese cake itu untuk saya, Kak Nani...
Thankssss a lotttt kak! lenkali buatkan lagik ye! ;p




Okeyy, yang ini pun kek yang Kak Nani buat.. disebabkan pd bulan April ada 3 orang yg sambut besday kat opis saya, maka Kak Nani buat laa gak kek satu lagik perisa cokolat moist untuk yang lagik 2 orang tu...iaitu en boss saya serta opismet, en amin...
Selamat hari lahir buat kami bertiga...hehehehe....




Ini antara juadah2 yang disediakan oleh rakan2 opis bagi men'celebrate' besday kami bertiga di opis..huuu..besttt sungguh! (^_^)
Ada nasik impit + kuah kacang, kuih-muih, bihun goreng, subway yang wajib ada kalau boss beli, puding jeli, buah2an dan yang paling penting ialah pulut kuning + rendang ayam tajaan kakak opismet, Cik Tazle...
Owhhh..seperti hari raya plak ketika itu rasanya...
Terima kasih...terima kasih...

Huuu...thanks a lot to all opismet...
Memang best serta rase sangat terharu sekiranya anda diraikan di majlis hari jadi macam waktu zaman2 kecik2 dulu...cuma, bezanya takde laa tiup2 lilin bagai, pakai2 topi besday tu, tiup2 mende yg mcm trompet tu laa, tiup2 + pecah2 belon bagai2 tu kannn...
But...it's still fun and you feel...owhhh..."orang wat besday party utk ko?" 
Hehehehehe...

Besday2 party, hadiah2 semua tu...takde la penting sangat...
Tapi, alhamdulillah...bersyukur padaNYA sebab ada yang mengingati serta menjamu anda...
Apa yang penting doa yang baik2 daripada semua...itu sudah memadai...
Semoga sihat tubuh badan serta sentiasa mendapat Rahmat Allah SWT...
Ameennn...


>> owhh... Happy belated birthday buat si Shai - novelis AKN yg sama bulan besday ngan saya!
>> Shai - Semoga ko cepat dapat jodoh wehhh... - klise tak ucapan aku? hehehehe...


** thanks to opismet...thn depan kat opis baru lagik beso tu, kita wat makan2 waktu besday lagik eh! tu pon kalu aku ade lagik laa, tak benti lagik ke kannn...hehehe..

1 comment:

Shai Kamarudin said...

ha, aku wish besdei ko kat FB mase besdei ko, aku tatau la ko perasan ke tak. ye, marilah kita sama2 mendoakan penjodohan. hahahahhaa. amiiiin