Tuesday, January 17, 2012

Ini cerita dinner 2011- baru nak post! :P

Salam,
Okeyyy, tajuk sangat panjang! ;p

Ini cerita annual dinner tempat keje saya yg saya nak post masa tu lepas aje abis dinner, tapi mesti laa takkk..kannn? Sebab saya kan mmg malas nak reka2 ayat + menaip + agak bz utk aplod2 gambar segala bagai...huuuu...

Nasib saya baik, sbb saya dpt juga menghadirkan diri ke annual dinner, sbb lepas 4 hari dinner, saya admit DEMC...huhuu... So, kiranya sempat laa saya join annual dinner last year...hehehehe..

This time tema adalah "Elegance of White"... Okeyy, mmg sgt sukar bg orang yg 'chomell' spt saya utk carik baju putih! Dan org 'chomell' adalah sgt tak digalakkan pakai putih okeyy (ini rule aku buat sendiri!) Sbb ia akan menampakkan anda semakin 'chomell' ye tuan puan...
Namun, bagi memenuhi tema, saya harus akur! Kalau tak, nnti tetiba takleh masuk dewan, melepas laa nak makannnn...huhuhuu... ;p

Okeyy, just pakai baju yg simple aje, asalkan warna putih okeyy! Betapa sukarnya nak carik baju kaler putih yg simple tapi menarik, sampaikan kami semua pakat nak pakai telekung je kot!!! hahaha... senang wehhh...semua orang pun ada! ;p
Tapi, itu mmg tidak dibenarkan termasuk jubah serba putih mcm ko nak pegi haji ke, umrah ke, pun tak dibenarkan... haruslah bercirikan ala2 serenity garden (ala2 garden gitu!)
Hohhh...ada aku kesahhh? Janji aku dapat makannnn kannnn???





Ini semua orang dapat, souvenir ...
Planner for 2012...

I like!!!





Okeyy...menu tetap sama je every year... cuma venue aje yg berbeza! Chinese food... chinese food setiap tahun sampai ko dah tau apa yg dorang akan kuarkan pasni apa, pasni apa...
Venue dinner kali ni kat SACC Convention Centre aje... dekat sungguh dgn rmh ku! ;p






Ini hidangan pertama... masa ni semua orang mmg-sudah-sgt-lapar!
Okeyy...mari serbu hidangan pertama ini!
Yang ni mmg terus habis laa, sbb semua dah tak tahan lapar!
The next2 hidangan lepas tu, semua orang dah tak larat...tapi, wajib makan juga ye... (",)






Owwhhh... Abg Tam!!! Very the hensem nya kamu! Huuhu...
1st guest artist - Spider! Lagu2 anda memang nostalgia okeyyy!!! ;p






Next guest artist - Kak Ziana Zain!
Kelasss gitu! Vokal akak mmg sgt mantapppp!!!





Mesti kena posing2 dulu b4 makan2 ye...
Lihat...putih di mana2, tapi ada kaler lain gak laa...
Sbb kalau semua putih, orang ingat hantu plak nanti kann!! (",)






Ini majlis dah tamat...
Okeyy, saya tak dpt lucky draw, thn sebelumnya dpt blender philips!
Adoyaiii...tak bertuah plakk...






Okeyy...posingg lagi...
Perut dah kenyang, dinner dah abis...boleh balik! ;p





"The Singing Staff" Award... ko ada?
Hahahaha... jgn salah paham, yg penting ini BUKAN saya yg dapat! ;p




>> Lepas gembira2 dinner, kena masuk sepital! Siannn ko nyahhh!!! huuuu...

1 comment:

nor hamizah said...

windu kta angah n kengkawan lain....