Friday, May 27, 2011

25 - Roti Boy yg enak... ;p

Rotiboy yang enak skali... (^_^)
Ehmmmm... makan ketika sejurus kuar oven dia... pergghhhh...
Panas... Panas...
Sangat enak!!! Sungguh heavennnn!!! =)

Dulu, di suatu ketika, Rotiboy ada bukak kat SACC Mall, Shah Alam tu... Saya ingat lagik, sbb saya adalah salah sorang org yg akan slalu pegi beli.. hehehhe...
Dan pada ketika itu, harga seketul Rotiboy yang enak itu (time tu cuma ada yg perasa original aje), hanyalah rm1.50 sahaja ok... Kalau beli 2 ketul, hanya rm3 dan kenyang hingga teringat2 masa tido ok! ;p
Tapi, kejap aje Rotiboy bukak kat SACC Mall tu, pastu dah tutup plak... Dah sangat susah sket laa saya nak makan Rotiboy yg enak itu slalu... huuu...
Dan baru2 ini (tak-la-berapa-nak-baru-sangat), saya pegi outlet dia kat Subang Parade...
Dah ada perasa2 sekarang ye Roti Boy itu... tapi, saya tetap sukakan yg original itu... harga dah naik pulak, sekarang dah rm2 seketul! makkk aaiiii... dah naik 50 sen ok!

Mari tengok gambo2 Rotiboy yg enak itu sambil berangan2 tengah makan beliau dgn enaknya... rangup di atasnya... dan lembut serta enak skali di dalamnya... (tetibe lapo plak!) cehhhh...






Ini Rotiboy original - rm2 seketul
Coffee topping ngn butter filling yg sgt enak kat dlmnya!
Nakk... Nakkk... nak 2 ketullllll!!! Adehhhh... lapo!





Ini Buttermilk Boy, harga tak pasti sbb tak penah beli lagik..
Vanilla topping + special buttermilk filling...
Ni mesti enak jugak ni! Kene jatuh hukum wajib rase nih! ;p





Ini Blueberry Cheese Boy! OMG!!! cheeeeessseeeeeee????
Harga saya tak tau gak, tak penah beli!
Tapi, ini adalah SANGAT WAJIB saya kena rasa ok!!!
Ini Cheeeeeeseeeeeee ok........... OMG!!! tak bleh jadik ni! WAJIB!!!





Ini adalah kertas (bukan plastik) untuk letak seketul Roti Boy yg anda beli..
Cuba baca tagline dia tu, "one is never enough... buns for die for!"
Hahahaha... ye tepat skali, satu memang tak cukup utk aku!
Hehehehe.. nasib tak 'die' btol2! ;p





Ni laa rupa kedai Rotiboy (muka depan) dia...
Hahh... mcm laa org lain tak penah tgk kann??
Hehehehe...



Kesimpulannya - saya amat recommend ini Rotiboy pada semua penggemar2 roti! Rotiboy adalah sangat enakkkkk ok! Seriuss sungguhhh!!!
Sila lawati ini Rotiboy!
Sekitar Lembah Klang outlet hanya ada di Subang Parade, One Utama, KLCC, Mid Valley, Sunway Pyramid dan Alamanda..
Sekian... jommm carik Rotiboy! ;p


** ok, sila pegi carik beliau encek Rotiboy!

3 comments:

nor hamizah said...

lapa la ngah...hihi
sume pic tu angah yg shoot ke?

blossomvanilla said...

ko buat aku mengidam rotiboy ni ngah....mane nak carik kat cni....aduiii

Cik AnGaH said...

ayu : yg gambar2 roti tu bukan i shoot, tu ihsan dari cik gugle..yg lain tu i yg shoot pkai hp murah ni je! hehehe..

zaim : apo susah..mu gi je alamanda..tp, mmg terbaekkk zaim..lagi2 kalu ko makan ngn air panas..di ptg hari..ala2 tea time gitu! fuhhhhhhh...
sangat enak ok!!! ;p