Monday, May 23, 2011

24 - OMG!!! Nak makan!

Owh...
Bila saya tengok2 balik file kat PC ni, ada banyak rupanya gambo2 makanan yg penah saya snap yg saya makan...
Dan...tetibe rasa macam nak makannnnnn!!!
I want to eat!!! huhuhuuhuhuhu.... (gile ke ko nyahh...nak makan je!) ;pp
Cemana nak kurus ko nyahhh oiii!!!
Ada aku kesah? Suka ati aku laa kann... (*_*)
Hahhhh... jom tengok2 sambil angan2 tgh makannn...






Satu - KFC
Dlm byk2 fast fud, saya paling suka KFC!
"KFC, idamanku selalu..." huhuhuuhu...
Saya sangat suka ini, Snack Plate ya! hot and spicy!
Nyumm...nyumm... ayam yg digoreng rangup, cruncy2, crispy2, spicy2...
disajikan bersama coleslaw yg enak serta kentang putar yg lazat...
dan jgn lupa order skali cheezy wedges ok! =)
Sangat menyelerakan...





Dua - Secret Recipe
Ini pon antara yg saya suka! Lasagna...
Yummy... yummmy...
Sedapp serta lazat skali...
Tapi, kat Secret Recipe mahal gak, tgh kaya boleh laa makan slalu kann...huhuhu...





Tiga - Pizza Hut
Yang ini adalah spaghetti kat Pizza Hut..
Bukan bolognaise, tapi seafood spaghetti kot.. yg ni tak-berapa-nak-sedap-sangat...
Tapi, mushroom soup memang besttt dicicah ngn garlic bread dia! Nyummm...





Empat - King's Confectionery
Huuu..ini memang sedap!
Blueberry Cheese Cake!!!
Sedappnya blueberry di atas kek itu dan kek yg diselaputi cheeeseeeeeeeeee....!!!
OMG!!! Tetiba aku nak ini kek!!!
Nak!!! Nakkkkkk!!!



** KFC! rasa nak makan plak! sila tunggu banyak duit! juga cheeeseee cake!!! ;p

1 comment:

Shai Kamarudin said...

King's memang sedap. tart telur portugis die pon rasa cam KFC punye.