Tuesday, April 26, 2011

20 - KL Book Fair 2011 - quick apdet! ;p

My latest apdet! hehhh...

Sekarang adalah sdg berlangsungnya KL International Book Fair 2011 di PWTC...
Bermula pd 22 April hingga 1 Mei ini...
So, jgn lepaskan peluang utk beli buku2 ke..novel2 ke..majalah2 ke..dgn harga yg dah diskaun!

Saya telah pun pegi ke sana pd Ahad lps..
Mak aaiii..mmg ramai gile org! crowded! rasa mcm nak jerit suruh semua org ke tepi, sbb nak jalan pon payah! serta sgt laa pening dgr suara bdk2 menjerit2 bagai..menangis..huuu.. dah kalah pasar mlm pulak aku rase!

Memang pegi sana sbb nak beli novel terbaru kwn skolah saya, Cik Shai ini... novel terbaru beliau Valentina Nervosa serta nak dptkan sign beliau di novel itu sbb novel dulu tu dah setahun lebeh pon still tak sempat2 nak jumpe beliau mtk sign! hehehehe...

Mari saksikan gambar2 yg disnap menggunakan hp cap nokia-saya-yg-paling-canggih-pernah-saya-ada-seumur-idup ini...Huhuhuhu...






Bunting (baca : banting) - cer baca...cer baca...
Anda masih belum ketinggalan lagi utk pegi ke sana sebab ia sampai hari Ahad ini, 1 Mei ya..
Sila pergi beramai2... Mari2 membaca! (^_^)






Ini ialah keadaan dalam dewan utk Karangkraf...
Semua ada, buku..novel..majalah..cenderamata.. "Obses pada buku"
Owhh..saya juga sempat tengok demo cara2 pemakaian selendang/shawl ye di situ...huu...






Ada persembahan kumpulan Raihan pulak time tu..mempromosikan album baru mereka dan juga produk terbaru mereka "Raihan Rangers" - boleh kalahkan Power Rangers nih!
Aizat pun ada gak time tu...masa ni dorang nyanyi acapella lagu Thank You Allah..







Hehehehe... akhirnya saya dpt sign dari penulis novel itu sendiri @ kwn skolah saya @ Nurul Syahida anak Pakcik Kama yg-tinggal-kat-Jalan-Gobek-Shah-Alam..
Setelah berkali2 mengugut beliau utk men'terjah' rumah beliau di Jalan Gobek!!!
Dia tulis cenggini : "Dear Angah, Rajin ko mencarik aku..Tak payah aku tunggu ko kat Jalan Gobek!" Hahahhahaha...
Still... Jalan Gobek itu dipopularkan + difemeskan sentiasa!!! ;p







Inilah ialah hasil pembelian novel2 saya pada hari tersebut!
Akhirnya saya berjaya juga mengeluarkan-duit-yg-tak-berapa-nak-ada-sgt-sbb-masih-blom-gaji-waktu-tu!
Saya beli 3 buah novel Shai ; Soalnya Hati, Plain Jane (yg dah lama saya carik kat sekitar Shah Alam, akhirnya jmpe gak di Book Fair!), Valentina Nervosa (latest novel Shai) serta the latest Ramlee Awang Murshid's novel, Sutera Bidadari...







Yeaaayyyyeeaaayyy ...saya dah ada kesemua novel kwn-skolah-menengah saya, si Shai ini!
Mengikut turutan, dari novel pertama beliau sampai yg terkini... Soalnya Hati, Plain Jane, Aku Kan Novelis! and Valentina Nervosa...
Ok kwn2 di luar sana, sila laa beli novel beliau ye, (aku tolong promote ni Shai, sila belanja Red Velvet Cake pasni ye! huhuu...) dan kalau tak dpt sign beliau, pegi aje Jalan Gobek tu... hahahahahaha...






Saya yg paksa Munn amek gamba ini - ketika Shai sdg meng'sign' novel beliau utk saya (ehh bukan, novel beliau tulis, tapi saya punya sbb saya yg beli!) huhuhu..
Tak sangka rupanya mereka berdua beratur di line yg sama masa nak bayar kat cashier, pastu berlaku laa jeritan-tanpa-kesusilaan di situ! ;pp
Saya terus suruh beliau sign buku itu di tgh2 alam sambil berteleku (btol ke nama duduk cenggitu?)






Ok..ini Cik Munira ye...beliau single lagik tau! hehehehe... (memandai je aku teka Munn single!) ;pp
Beliau menjadi pembantu peribadi Shai pd hari tersebut, siap pegang bakul hape ntah minah ni...






Ok...ini gambar saya dan mereka.. Shai, si penulis novel yg tinggal kat Jalan Gobek merangkap yg amek gambar ni pakai tgn beliau yg panjang itu dan juga Munn, si pembantu Shai pada hari tersebut..
Mereka juga adalah rakan2 ketika di zaman2 skolah dulu (form 1-5) ok! OMG!!! dah 11 thn tinggalkn zaman persekolahan dan pengetua kita, Ustaz Sariman tu??? huuuu...
Frenz forever yaa! =)



>> SHAI : sila bgtau aku kalu ada pesta buku ke hape ke lagik yg berkaitan ngn penjualan buku, supaya aku dpt beli dgn harga diskaunnnn!!! hehehehe... aku sukaaaa!!!

** jejalan sesorang lagik besttt hape! tadak sape nak ikut aku!!! huuuiisshhh...

2 comments:

ﺇﺭﻣﺎﻳﻨﺘﻲ ﺇﺳﻤﺎﻋﻴﻞ said...

suker ler tuh? :P
weh, nnt dah abes bace sila bagi review ye.
turn aku plak nak membeli.
hehh...
idop shai! (tetibe).

Cik AnGaH said...

yanty : i mmg carik novel soalnya hati n plain jane tu sbb dulu2 tak beli!
nasib baik ada kat book fair tu! siap ade diskaun lagikk u!!! huhuu..
okeh..nnti i review eh..
skang i tgh dlm pembacaan lagik! keje ni, bz sket, susah nak curik2 baca novel laa.. ;p