Tuesday, February 22, 2011

9 - Nak Eskem!

I want ice cream rite now!!!
People... please buy it for me! ;p

Huuuu... tetibe rase mcm... 'heavennnn' nya kalu dpt makan eskem skang! =)
Saya adalah sgt penggemar makan eskem.. dan yg pasti eskem yg dimakan bukanlah berperisa cokolat!
Paling sedap... best... 'heaven' adalah jika dpt eskem perisa strawberry or eskem pelangi paddle pop tu! OMG!!!!!!!! gille sedap!!!

Disebabkan mmg rase sgt2 best kalu dpt makan eskem... jadinya, saya pon google2 aje laa gmbo2 eskem... agar menambahkan lagi rase2 nak makan eskem itu!
Eh.. nape tetibe aku rase mcm nak makan eskem plak ni?? Huuuuuu... aku peninggggg!!! stresssss!!! banyaknya mende nak kene pikir ni... koje..koje..tak abis2...
Kalu dpt makan eskem saat2 ini... uhhhhhh... pasti ilang stressss2 ku itu!!!
Eskemmmm..... muncul laa kamu di saat2 ini!!! (bestnya tetibe Doraemon dtg bg eskem dr poket ajaib beliau itu!)




Eskem Mesia pun sedap ape...
Beli satu, boleh patah, kongsi ngn sape2... hehehe...





Owh... this is my feveret one!
Strawberry Sundae McD...
Bila makan, ade buah strawberry bersama aliran strawberry itu! OMG!!!



Ok.. strawberry cone... sedapnya kalau dapat ni! (^_^)







Ok.. Strawberry Cornetto ni masa dulu2 slalu makan...





Yang ni eskem pelangi... tapi bukan paddle pop tu...
tapi, tetap sedap! nyumm...nyum...




Yang ni cupcake ice cream...
Tak penah plak aku makan... anyone nak bg i rasa??


Ok...yg ni pun chomell je!
Sedapnya vanilla eskem + sugar chip tu! huuuu....



Sedapnya eskemmmmmmmm.....
Anyone? Sila pos eskem kat saya! hehehehe...


** bestnya dpt makan eskem sambil melihat2 kehijauan alam...
- oiittt... balik..balik.. gi carik eskem! huhuhu...

2 comments:

blossomvanilla said...

ko buat aku terliur ngah...ngah g umah bitun ari ape?byk mende nak cite ni...

Cik AnGaH said...

zaim : huhuuhu... aku jua dah rase mcm nak mkn eskem tetiap waktu! huuhu.. i'allah gi mase dia nikah,jumaat mlm tu n sabtu tu..
ok..nnti story morry laa eh! lama seh x jmpe mu! ;p