Monday, January 10, 2011

2 - Tolong Ingatkan Aku?

* Entry ke2 pd thn 2011...

Tolong Ingatkan Aku...

Okeh... ni pasal AJL 25 yg berlangsung mlm td...
Dan juaranya yg nyanyi lagu ni laa.. "Tolong Ingatkan Aku"
Ana Raffali yg meraih RM35K ok...huuuu...kayo...kayo den... ;p

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari...

Okey..memang mcm tak berapa nak percaya n tak berapa nak setuju sangat laa beliau ni jadi juara utk AJL 25 kali ni..
Sebab? Ntah... saya sendiri pun tak berapa nak pasti...
Mungkin sbb saya memang tak berapa minat beliau... dan lagu beliau pun saya tak berapa nak suka dengar sangat... dan mungkin gak sebab Faizal Tahir tak menang... cuma menang persembahan terbaik jer! Huuuuu... tak puas ati plak! ;p

Tapi... itu adalah keputusan juri professional ok!
Ko juri professional kah nak rasa2 tak puas ati plak?? - bertanya pd diri sendiri!
Ye...penilaian juri mungkin berbeza ngn pendengar dan penonton..
Ini bukan pertandingan yg guna sms or undi2 dr hp rakyat Mesia ok... jadi, sila terima kenyataan! Huuu....
Tapi... aduhhh... nape kah beliau yg menang??? - masih ada rasa tak berapa nak puas ati! ;p
Tolong ingatkan aku... ok?


Ini Ana Raffali yg menang RM35K...



Ehmm... superhero ku, FT hanya menang persembahan terbaik!
Tapi... memang terbaekkk!!! boleh basah2 kena air lagi ok.. betapa nak menunjukkan hanyut nya itu.. hehehehe...
Ana Raffali... jgn bersedih ok kalau mmg agak ramai rakyat Mesia tak berapa nak puas ati anda jadi juara AJL ye... Biasa laa...
Pagi tadi, dengar Hot.fm AM, cerita psl AJL mlm td laa.. mmg ramai caller tak puas ati ngn keputusan AJL tu.. huuu... tapi, nak wat cemana ye... kita bukan juri professional yg nak tentukan sape pemenang...
Oleh itu, sila la terima keputusan itu dgn hati terbuka...
Alalala.. lgpun, sape2 yg menang pun, dapat duit tu pun... kita ada untung ape2 kah??
Takde kannnn??? kannn???
Ada kita dpt walaupun cuma seposen?? Takde kannn??? kann???
Jadi... kesimpulannya... ada aku kesah sape2 menang pun??? huhuhuu...
Cehh.. nampak sgt laa takde semangat industi muzik negara! hehehehehehe...


** dah 10 hari masuk tahun baru... ada azam baru kah??? TOLONGGG INGATKAN AKU!!! =)

1 comment:

mamadidil said...

aku pon x stuju gak..sbb mae die perform aku tukar cenel sbb x best..skali die menang..haiih