Thursday, December 30, 2010

38 - Tahniah!!!

TAHNIAHHHH!!!

Tahniah banyak2 buat skuad bola sepak Malaysia atas kemenangan aggregat 4-2, menewaskan Indonesia semalam di Stadium Gelora Bung Karno!!!
Yeaaayyyyyyyyyy!!!
Berjaya dgn jayanya bawak pulang Piala Suzuki AFF 2010!!!

Huuu...walaupun saya bukanlah peminat fanatik dan peminat tegar bola sepak...(nama pemain pon saya tak berapa nak tau!), namun saya sangat2 berbillion2 rase sungguh gumbira tahap cipan terkukus (apa aku punya frasa ni?) atas kemenangan ini... Sebab???
Haaaaa... ye, sebab kemenangan dorang ni laaa..esok adalah PUBLIC HOLIDAYYYYYY!!!

Yeaayyyy... aku sukaaaaaaaaaaaaaa sangatttttt!!! ;p

Jutaan terima kasih diucapkan pd coach skuad Malaysia, K. Rajagobal yg bersungguh2 melatih pemain2 muda Malaysia ni sampai laa berjaya dapat piala tu sekaligus secara tak langsung PM pun dgn rasa happy nya mengumumkan esok (Jumaat - 31st Dec 2010) sebagai cuti umum buat negara...
Hehehehehe..besttt kan???

Huuuuu....besttttt btolll!!!
So, moral of the story... Skuad Malaysia kena laa selalu2 jadi juara kalau ada apa2 perlawanan2 dgn negara2 luar... supaya... rakyat Malaysia akan dpt public holiday slalu!!!!
Hahahahahahahaha...

Anyway, CONGRATSSSSSS again to Skuad Bola sepak Malaysia!!!
Cayalahhhh... korang memang bessttttt!!!
Dan ktorg pun jadik bessttt..sbb -> dapat cutiii!!! ;p


"yeayyy...kita juaraaa!!!"




Mohd Safee Sali - penjaring terbanyak

** huu..gumbira btol dpt cuti weihhh!!!

No comments: