Thursday, December 2, 2010

34 - Botol air baruku..huhu..

Salam,

Waahhh...dah masuk bulan Disember rupa2nya...
Sungguh cepat masa berlalu ya... =)
Pejam celik..pejam celik...dah nak masuk tahun baru dah!
Huhh...sungguh segera! ;p

Okeh...lama jugak saya dah tak apdet blog!
Sebenarnya ada rasa nak tutup je blog ni..sebab bukan ada orang baca sangat pon, ditambah lagik ngn selalu kemalasan nak apdet...tapi, bukan malas sgt pun, cuma kdg2 takde idea jer..
Tapi, rasa mcm sayang pulak nak tutup, sbb kdg2 rasa boring2 keje, boleh gak curik2 time mengapdet! heheehe... ;p

Sebenarnya tak berapa nak ada idea sgt laa nak apdet apa..
Cuma saya rasa sgt terharu serta gembira sbb dpt botol air baru!!!
Hahahahaha... cehhh... dpt botol air baru pon nk poyo ke...
Huhu..sukati aku laa kan...blog aku... ada sape2 nak kesah? ;p

Actually, saya penah beli botol air jenama Cosway dari seorang ahli Cosway ini (sila lihat gambar yg disertakan nnti) di opis..Beliau sgt laa pandai memujuk org supaya melihat katalog, lantaran membeli sekali apa2 barangan yg terdpt dlm katalog tersebut!
Huuhh...Kak Ina, akak mmg pandai memujuk org beli brg! =)
Kemudian, saya pun termakan hasutan dan pujukan beliau dan membeli laa sebuah botol air (btol ke sebuah, ke sebotol botol air??). Tapi, nape botol air yg aku beli?? Ntah..musykil seketika...
Namun, tak sampai pun 2 minggu saya menggunakannya, botol air tersebut telah pun tercabut tutup dia (bukan tercabut sebenarnya, mcm terkopak kott..).
Dengan tidak puas hatinya, saya pun ngadu kat ahli Cosway @ Kak Ina tu, dan komplen laa mcm2...sambil mengugut taknak beli pape barang lagik kat Cosway! huuuhhh....
Hahahahaha...sebenarnya, saya yg terlalu kasar dan ganas guna botol air tu kot..sbb org lain guna bertahun2 pon ok jer...hahahaha...
Tapi, aku tak pedulik...aku suruh gak Kak Ina gantikan yg baru!!! ngeh..ngeh...
Ye..kekejian berlaku di sini...!!! (^_^)

Dan akhirnya...... tadaaaaaaaaaaaaaa....
Inilah dia my new botol air ku.......yg diganti oleh Kak Ina....
Yessss!!! Saya sukaaaaaa!!!
Terima kasih Kak Ina...
Akak memang bestttt!!!
Akak..selalu2 laa masuk opis..boleh kita gossip2ing lagik...huhuu...


presenting...my new botol air!!! ;p



in pinky : Kak Ina yg suka je melayan aku merepek kat opis!

terima kasih daun keladi kak...lenkali bagi lagi...hehehe...





** dah nak masuk tahun baru dah?? huuu...

No comments: