Wednesday, October 20, 2010

32 - Tarikh hari ini?

Tarikh hari nih...


20.10.2010 - cehhh...konon2 org semua kata tarikh keramat laa, tarikh yg 'cantik' laa...tarikh 'ong' laa...tarikh menarik laa...mcm2 lagik laa..yg konon2nya best2 jerk!!
Ye ke??


Tapi...tidakkkk bagi saya!!! Huuuuuhhhhhhhh!!!!
Tarikh yg membuatkan hati saya 'panas' je...membara je...
Start bangun tido... sampai ke saat ini!!!
Memang saya sangat geram! sakit hati! panas hati!


Huhhh.. ikutkan hati (dan amarah yg dirasuk setan!) nak aje aku bunuh2 ko!!!
Pijak2 je ko sampai matiii!!!
Ko ingat ko sape?? Bagus sangat ke??
Makhluk Tuhan yg tak sedar diri... tak tau malu...!!!
Kalo ko mati kene langgar kat tgh jalan pon, aku tak heran langsung!!!
Aku tak sedeh langsung!!!


Uisshhh...memang aku takleh nak ingat2 nih!!!
Rase mmg dah tahap maksima cipan terkukus lagi terhangat punya amarah dah aku nih!!!



Hahhhhh... memang aku nak doakan hidup ko tak bahagia sampai bila2...
Aku doakan semoga Tuhan balas semua perbuatan ko yg keji tu kat aku dan org2 yg terlibat!!!
* Jahatnya aku doakan yg tak baik utk org lain! - huh..ada aku kesah? kalau kite je nak jaga hati org, nak wat baik kat org, tapi org? ada ke?


Huuuu... wahai cik angah...
Sila bersabar... tenangkan hati kamu...
Banyak2 beristighfar ya... huuu...



Ya Allah...
Semoga Kau berikan balasan yg setimpal pd 'makhluk' tersebut!!!
Dan semoga Kau berikan kesabaran yg tinggi serta ketenangan hatiku di hari ini...di tarikh hari ini yg konon2 nya semua org kata best tu...huhhh!!!






aku sangat marah...huhhh!!!



** ini blog aku...sukati aku la nak luah ape2 kan? huh...aku sgt geram hingga tahap yg tak dpt digambarkan ngn kata2 lagik!!!

3 comments:

aminsaid said...

sabar wahai angah.. banyak2 bersabar..

fir_fluffy said...

sila bawak2 bertendang ngah.... sabarrr

Cik AnGaH said...

ye..
saya sedang bersabar..
TQ minah n kakak..
huh...