Monday, September 6, 2010

29 - Beraya?

Huuu...

Tahun ini saya mmg tiada semangat utk beraya langsung...
Langsung takde... =(
Tak terfikir pun tentang rendang...ketupat...kuih raya...baju raya...

Apa yg saya fikirkan...apa yg saya harapkan...
Semoga bapa saya cepat2 sembuh...
Semoga bapa saya sihat seperti sedia kala...
Semoga beliau boleh berjalan seperti biasa...boleh makan seperti biasa....

"Pak...kuatkan semangat ye...semoga bapak cepat baik...Nnti boleh kita beraya sama2..."

** Doakan bapa saya cepat sembuh, sihat dan dilindungiNYA... Ameen...

2 comments:

ﺇﺭﻣﺎﻳﻨﺘﻲ ﺇﺳﻤﺎﻋﻴﻞ said...

angah, jgn sedih2 sgt.
Allah sdg menduga kau.
aku doakan smoga ayah kau cpt sembuh dan boleh beraya mcm biasa.
amiin!
be strong my fren.

aNnE 'S said...

ngah..napa ayah ko..sori aku xtau pun..apa pun semoga yah ko cepat sembuh..betul hari raya memang x bermakna tanpa org yg kita sayang..atleast u can spend time with him..tabahla menghadapi ujian Allah, selamat hari raya dear..