Saturday, May 15, 2010

21 - I've got it! hehehe...

Huuu...

Just got it!

Thanks to Chekgu Shah (yg rasa mcm nak menangis ajar aku!), En Yusman... and Kak Ya!
Akhirnya!
Setelah bersusah payah kumpul duit sendirik! (duit hasil penat lelah sendiri ok!) dan carik masa...
Saya berjaya juga!!!

Kesiannya..org lain dah lama dapat! Aku jer yg baru nak dapat!
Ok! boleh buang satu drpd wishlist di kanan itu! (*_*)

Yeaayyyy!!!
And thanks gak pd abang JPJ yg sempoi itu! (yg asik dok sibuk main sms dan nyusahkan aku nak tuko gear sbb peha dia kat gear!) ;p





** kesiannya, baru dapat! berbaloi aku amek EL! hehehe..(got on 12th may)
** ade duit ke nak beli kete plak?? huuuu... (harus pk 18x)

5 comments:

aNnE 'S said...

wah..congrats...xpe2 biar lambat asal dapat..pasni leh beli kereta baru..yakin boleh pasti boleh..heehe

aminsaid said...

tahniah cik angah.. usaha pasti jaya.. bravo2..

ciPuding_7 said...

syabas ngah..
pahni wat calculation gaji..
tgk brapa byk belen yg ada lepas tolak suma expenses yg penting.
pahtu based on belen tu, bleh carik kete.
jgn lupa buat allowance simpanan utk service kete (dlm 3 bln skali) dgn insuran + road tax (setahun skali)..

jika ada kemahuan, di situ ada HIGHWAY.. hehehe..

iza...affa said...

yo..yo...
syabas meribeti...hehe

wAnNi: my colourfull life said...

tahniah...mau bln dpn ade vios dpn umah cik melor....aku doakan..amin...