Monday, April 12, 2010

16 - Happy Birthday to me!

Happy birthday to me...
Happy birthday to me...
Happy birthday to Cik Angah...
Happy birthday to me... (*_*)

...12 April 2010...

Tiada apa2 yg saya harapkan..hanya ini sahaja :-
Semoga saya....

Dipanjangkan usia...
Dimurahkan rezeki...
Disihatkan tubuh badan...
Dilimpahi kasih sayang dan Rahmat dariNYA selalu...
Ameen....





Kad besday dari diri sendiri...huuuuu.... =)



---> Kepada rakan2 yg mengwish besday saya dan mendoakan saya, TERIMA KASIH banyak saya ucapkan... Semoga kalian juga mendapat Rahmat dan kebahagiaan dariNYA.. Insya Allah...


** aku dah tua??? tak sangka sungguh! ;p
** dah lama xde sape bagi kad besday....huuu...syahdunya...

2 comments:

aNnE 'S said...

selamat ulang tahun cik angah..aku doakan semoga sentiasa dibawah limpah rahmatNYA dan mencapai apa yang diimpikan..

iza...affa said...

kad itu tidak penting...wishes itu yg lebih bermakne, lebih best kalo ade org belanje makan tuk celebrate...hehehehe