Thursday, March 11, 2010

12 - Lawatan tengok baby..

Salam semua,

Tak ingat bila saya diajak oleh Ann utk melawat baby Ayuni @ Yunon, rakan sekelas kami semasa di sekolah menengah dulu..tapi, yg pasti masa hujung minggu laa...Ahad kot...
Beliau telah selamat melahirkan baby girl yg diberi nama Najla' Irdina (kalau x silap saya) di Hospital Umra', Seksyen 13..
Masa kami datang wat lawatan tu (cehh..mcm lawatan YB plak! hehe), beliau telah pun habis berpantang.. Rumah beliau di Seksyen 20, Shah Alam..


Ni antara gambar2 yg sempat disnap..





Saya la Najla' Irdina...
Nama glemer saya Lala...hehehe...





Saya dah bukak mata... tengah tengok kamera ni...
Say cheeesseeee..... =)





Aunty Raihan @ Ann sedang berposing ngn Lala, si baby Yunon..
Aunty Ann je yg pandang kamera ni..Lala nak gak... --> ujar baby Lala





Baby Lala bersama mama, Yunon...
Eh...nape baby Lala bukak mulut tu...nak susu eh? ;p





Bergambar dgn baby Lala serta mama beliau...
Nanti aunty2 (huuu...rasa sungguh dah tua jer!) datang lagik eh... =)



Kepada Yunon, thanks sbb hidangkan jus tembikai yg manis itu hasil buatan husband ko..hehe..
Hope baby Lala akan cepat besar dan jadik anak perempuan yg baik, tak kuat tido dlm kelas, rajin baca buku (walaupun tersengguk2 di dpn buku) seperti ibumu semasa sekolah dahulu...huhu.. (uuppsss..terbagitau plak!) ngeh..ngeh..

Kepada Ismah, nanti aku dan Ann lawat baby Farish Daniel ok! huhuu...tak sempat laa...bz memanjang nih! hehehe...
Dah mcm YB plak ktorang ni, turun kawasan lawat baby kawan2 plak.. (bak kata Ann)
huhuuhuhu..... ;P


** ramai dah kwn2 dapat baby..congrats! =)

No comments: