Saturday, March 6, 2010

11 - 27 feb 2010 yg lalu...

Pada 27 feb 2010 yg lalu, saya menghadiri 2 majlis...
Kedua2nya adalah majlis pernikahan dan persandingan rakan sekolah menengah..
Tengok gambo aje laa... (byk lagik gambo tak dpt drp mereka2 yg bawak kamera pd hari tersebut...)


1) Majlis Persandingan : Haizawati Mohd Shaari (x-5T)
Tempat : Kg Seri Tiram, Tg. Karang




Ni laa Watie (tgh), berpakaian ala2 Jawa warna hijau muda.. Saya dan Fiza yg berebut2 nak amek gambar ngn pengantin sbb konon2 nak amek 'berkat' pengantin! huhuhu..






Antara kami2 yg hadir, tapi tak tggu sampai Watie bersanding sbb ada lagi satu majlis yg kena attend.. Ktorang tak nampak pon pelamin dia kat mana, so main berdiri aje laa kat mana2...hehe...
Dari kiri - Farah, Iylia, Bittun, Zaim, Saya, Watie, Fiza dan Lina..
Gambar diimport dari facebook Wanie (kembar Watie) - TQ! =)





Bergambar ngn Haizawani (kembar Watie)...Beliau telah pun mendirikan rumahtangga dan sudah pun bergelar seorang ibu...
Sama tak muka dorang? Muka Watie n Wanie ok..bukan dgn aku...huhuhu...





Yang ini adik Watie n Wanie, bernama Khaizayana yg juga bersanding pd hari itu..means, ada 2 pasang pengantin laa pd majlis itu..cuma Yana ni dah nikah pd hujung thn lepas...
Yana ni adik junior sekolah ktorang, bawah setahun aje...
Berpakaian ala2 Jawa juga, tetapi kaler brown... uhh...nape aku mcm pendek je? ;p


Selepas makan dan tangkap2 gambar ngn kedua2 pengantin, serta dah dapat door gift drpd para pengantin, ktorang pun berangkat ke majlis ke2 pulak..


2) Majlis Pernikahan : Noor Akmar Ismail @ Minah (x-5I)
Tempat : Sg. Sireh, Tg Karang





Sang pengantin, Minah... time ni tok kadi tak panggil dia kuar bilik lagi...so, dia still menggedik2 ngn ktorang nak posing2 amek gambar..
Berpakaian kaler gold, baju nikah yg dibeli bersama saya di Shah Alam (saya yg pilih jugak kaler nih! hehehe)






Harus amek gambar dgn pengantin...oho, tp time nih Minah masih bergelar CIK lagik...hehehe...posing dulu ok sebelum tok kadi tu panggil ko kuar bilik! ;p
Sila lihat muka Minah yg cuakk itu!!! ;p






Ok..this is last posing ye Minah! Kelihatan muka Minah masih cuakk..menyebabkan senyuman dia sgt tak cantikk ok! heh...
"pengantin perempuan mana? boleh dtg depan tak?" --> panggil en tok kadi...


Tahun ini, mesti lagi ramai rakan2 sekolah dan masa belajar dulu menamatkan zaman bujang...dan makin banyak laa undangan2 yg bakal diterima...huuuu...

To Watie & Minah;
- Selamat Pengantin Baru...
- Semoga bahagia hingga ke akhir hayat...


** asik pegi kenduri org aje...huuu...
** next week ada 2 wedding lagik laa...

2 comments:

ciPuding_7 said...

gambar aku pakai telekung tu kt kamera sape eh?

Cik AnGaH said...

poonz : oho..gambo itu di kamera zaim rasenya..
tapi, mmg aku pon x dpt gmbo2 semua dr dia, blom email kat aku lagik laa..
ni semua gmbo2 aku main amek je kat fb dorang..huhu...