Friday, January 8, 2010

2 - Year End Wedding 2009

Year End Sale (YES) or Year End Wedding?
Huuu...
Perkahwinan terakhir di hujung tahun 2009 yg saya hadiri, baru hari ini teringat dan terajin nak aplod plak..
Pengantin : Mohd Redzuan Shah @ Rayer
Pada : 20 Dec 2009
Lokasi : Kelab Darul Ehsan, Ampang
Rayer merupakan rakan satu sekolah saya dulu, tapi memang rak pernah pun sekelas. Tapi, beliau adalah salah sorang kawan lelaki saya yg agak rapat dan baik ngn saya (walaupon penah bergaduh ngn beliau mase form4 kot..) Masa lepas SPM dulu, beliau dan Motot serta Acap suka sangat datang melepak2 di rumah saya, makan2 tengahari, tengok2 tv (weih..mcm rmh korang tadak tv je!), pastu dah petang2, kdg2 lepas maghrib, baru balik..
Motif? Ntah..agaknya sbb mak saya suka masak2 dan tak kesah kwn2 dtg rmh kot...
Bukankah tetamu itu mendoakan kesejahteraan tuan rumah? -> yess, its true...
Kemudian, beliau mengambil diploma di UiTM Segamat dan menyambung degree di UiTM Arau. Akhirnya bertemu pasangan hati selepas tamat belajar (mase dah keje kot) yg bernama Izzatul Nadia (btol ke eh nama penuh dia?) yg merupakan seorang guru English di Johor...

Ni antara gambar2 yg sempat disnap...


- Rayer dan Nadia di atas pelamin yg kerusinya besar btol..huhu...
- Sang pengantin di meja makan beradab...tapi, dorang blom makan lagik masa nih...





- Mohd Redzuan Shah @ Rayer begitu segak dgn pakaian yg penuh skema itu! hehehe..
- Sama padan...the bride and the groom... Rayer n Nadia...




- Potong kek 3 tingkat...suap meyuap kek ke dlm mulut...huuhuuu...
- Posing 'peace' dari Rayer, waaahh...gumbira btol beliau! ;p



- Gambar beramai2 ngn pengantin atas pelamin...
- 3 jejaka yg sudah kekenyangan... dari kiri : Ajim, Apai dan Motot


- Di meja makan..ni dah abis makan ke blom makan eh? tak ingat plak..
- Bergambar bersama sebelum pulang...




- Wajdi (ex-classmate mase skola) datang bersama girlfren beliau...uiittt..bila nak makan nasik minyak kamu ni, Wajdi?? ;p
- Muzzammil @ Golok yg hadir bersama isteri beliau...alamak, tak ingat plak nama sape...Ilyana ke Ellina ke..ape eh...aduuhh...tak ingat plak!
Kepada Rayer & Nadia,
Selamat Pengantin Baru...
Moga berbahagia ke akhir hayat ya...

3 comments:

aNnE 'S said...

nadia memang chantek..awatla rayer makin tembun..laki kalo dh kawen memang camtu yek?

ciPuding_7 said...

gamaknya kot..

haritu aku citer kt golox yg berat aku skrg 41.5kg. pahtu dia ckp, 2 kali berat aku pon takleh mengatasi berat dia. berat dia dah jadi 90kg lepas kawen ok.. aku dah terbayang dia jadi zaid. hohohoho..

encek sedara aku pon berat naik. tp mujur dia tentera. ada masa kena sedar diri dan kurangkan blk berat. nanti BMI lebih.

btw, pengantin sgt2 cantek.. rugi aku tak dpt pegi. eksklusip gitu.. huuu..

lin said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室