Tuesday, December 8, 2009

Tag dari Pn Farah

Saya rase, mase sebelum cuti raya haji lagi saya telah di tag oleh Pn. Farah @ Che Poonz.
Oleh itu, disebabkan saya tiada apa utk di apdet di blog saya yg indah ini, maka saya akan melangsaikan hutang tag beliau..


1- Adakah anda rasa anda Hot?


Tidak...sama skali saya tak hot! Sebab kalo saya memang btol2 hot, mesti saya ada banyak dan asik tukar2 pakwe je, dan mungkin skang saya dah jadik bini org...
Huhuhu...jadi saya memang la tak hot langsung... Saya ialah cold aje... hehe.. =)


2- Upload gambar kegemaran anda...








3- Tak ada soalan pun...kena story pasal gambar tu..

Gambar ni diambil masa kenduri kawen adik saya, lepas majlis tu... Ni gambar adik bongsu saya bersama sepupu2 saya yg masih kecik2 lagik...
Dari kiri; Erra, Hazril, Haziq (adik bongsu saya), Aisya dan Fara...
Suka tengok gambar ni, sbb betapa seronok serta riangnya menjadi kanak2...tak payah nak pikir ape2 pun...nak duit, mintak mak bapak, nak makan, ade org ready kan...nak mainan, ada org belikan...huuu..pendek kata, nak ape2 semua boleh mintak aje kat mak bpk ke...adik beradik yg lain ke...takde komitmen...selain drpd kene pegi sekolah pagi2...buat keje sekolah...huuu....
Bestnye kalu aku masih lagik kanak2 ribena seperti mereka...!!!

4- Bila kali terakhir makan Pizza?

Sebelum raya haji kot...makan ngn kwn2 opis waktu lunch...kat Tesco Shah Alam..
Makan pizza baru tu...
Ala, mkn pizza time tu aje laa kenyang...dah ptg2, lapo balik!

5- Lagu terakhir yg anda dengar?

Baru jap ni dengar lagu Kelly Clarkson - Already Gone
Sedeh gak lagu nih...

6- Apa yg anda buat selain menyelesaikan tag ini???

Saya sedang buat keje yg tak siap2 lagi ini (rajinnya aku..huhu..), sambil dengar Hot.fm, serta membuka2 website lain di samping mereply2 email (email opis ok..)

7- Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa??

Angah - nama yg dipanggil oleh family serta rakan2 yg mengenali
Kak Ngah - nama yg dipanggil oleh adik2 junior mase skolah dulu
Zila - nama panggilan di opis serta nenek di kampung
Fadz - nama yg dipanggil oleh boss lama serta sebahagian org2 opis

8- Tag lagi 6 orang

1- Fatem dear (mama vogue)
2- Onique
3- Fuzah @ Adik Fufue
4- Irmayanty @ Amri
5- Minah Said
6- Ismah @ Khaty

9- Siapakah org no. 1 pd anda?
Fatem Mahanom adalah my best buddy (dah mcm adik beradik) sejak di Melaka lg..Mak dia pon saya panggil Mama gak.. Beliau telah berkahwin, seorang suri rumah yg vogue dan mempunyai sorang anak lelaki dan sekarang menetap di Penang..
Miss u much Fatem... =)

10- Kata sesuatu mengenai org no. 5
Minah atau nama penuh beliau ialah Noor Akmar Ismail adalah kwn sejak sekolah lagik, yg suka dtg rmh saya serta melepak2 dan melayan mak bapak saya berborak sambil makan2 ape2 yg ada di dapur rmh saya tanpa rasa segan silu... (ini la yg perlu...jgn malu2 makan di rmh ku! huhuhu)
Beliau telah bertunang, dan akan melangsungkan perkahwinan pd bulan 3 thn hadapan...insya Allah... (Minah, nnti aku ikut ko gi Klang eh..)

11- Bagaimana pula org no. 4?
Irmayanty Ismail ialah rakan sekolah dulu...tapi, tak penah pon satu kelas ngn beliau...
Tapi, penah satu dorm banyak kali... Dorm 16 n 18...dan beliau punya katil atas katil saya...huhu..
Best eh Yanty, kite satu dorm dulu...Hang siap jadik ketua dorm lagik! hehe...

12- Pesanan kepada org no. 6
Buat Ismah @ Khaty or Kakak...sila rajin2 apdet blog kamu dan jangan lupe sila laa aplod sekeping je pon gambar kamu sedang preggy!!! =)

** dah nak abis tahun 2009 n 1430H...

2 comments:

m@ said...

okeh bebeh..nanti jawap taq mu ni.aha..kita dh mcm adik badik...;)
miss u tu big...big!

Cik AnGaH said...

huhuhu..
ye laa tem..
jgn lupe jwb k...
lama dah tak tido ngn ko sambil borak2 kosong di atas katil!
hehe...sambil karaoke di ruang tamu rmh mama kat melaka tu!
huhuhhu...