Friday, April 3, 2009

Tag from Nadd..

Huuu...
Saya telah di'tag' oleh Pn Nadiah serta Pn Amrah...
Disebabkan saya seorang pekerja cemerlang lagi gemilang, adalah sukar bagi saya untuk menyalahgunakan masa bekerja bagi melangsaikan hutang2 'tag' tersebut! (mesti kak am nyampah je baca statement aku nih! hehehehe) ;p
Namun, demi tidak menghampakan mana2 pihak (geli plak baca ayat nih!), saya memperuntukan sedikit masa ketika waktu rehat (diulangi..waktu rehat ye kak am..hehehe..), bagi membuat 'tag' ini..
Tapi, saya setelkan 'tag' dari Pn Nadd dulu laa...dari Pn Am, nanti2 laa...nnti terlebih plak salahguna masa waktu keje...kui...kui...(sangat nyampah baca statement ini! ;p)

Tag dari Pn Nadd :-

1. orang luar sana tak kenal kamu. perjelaskan siapa kamu?
- hii...nama saya fadzilah lee...orang panggil saya Angah...tapi, saya bukan anak cina ye..hehe...

2. sikap kamu yang 'mantap'?
- saya seorang yg berdisiplin, rajin, suka masak + mengemas, penyabar, peramah, pembersih, baik hati, pemurah...bla..bla... hahahaha...gelisss kah?? ;p

3. sikap kamu yang sangat jelek?
- "pegi laa m**p*s..." - maleh nak layan mende2 yg menyakitkan ati...
- cerewet nya...

4. apa gadget yang sentiasa kamu bawak?
- henpon saya yg byk berjasa (walaupun slalu tadak kredit!)
- wallet saya yg slalu ada beberapa helai note rm1..huhu...

5. dah berapa handphone kamu pakai selama nih? senaraikan brandnye. jenama handphone yang sedang kamu gunakan sekarang? dah berapa lama?
- baru 3 handphone sampai laa ni... semua adalah jenama Nokia (1st-3310, 2nd- x ingat model ape, tp yg canggih sikit je dr 3310 tu, 3rd-1110)
- skrg saya masih menggunakan Nokia 1110, yg tadak kamera, bukan kaler screen, polyphonic, tetapi user friendly - senang nak buat call & type msg...
huuu...betapa setianya saya... (setia kah? atau tidak mampu???)

6. siapa bestfriend kamu?
- ehhmm...semua pun kawan saya, friends saya...tp, perkataan 'bestfriend' ini mmg berbeza mengikut pendapat saya...kerana bagi saya bestfriend adalah seseorang yg sentiasa berada dgn kita ketika memerlukan, susah & senang, mempercayai dan dipercayai serta menerima seseorg dgn seadanya dia..
- bestfriend saya kah? ehhmmm...adalah sorang je kot... =)

7. siapa yang kamu sayang selain family?
- kawan2 saya serta future husband...hehehe... ;p

8. lagik 10 tahun kamu jadi ape?
- sekarang 26 + 10 = 36... saya akan pastikan saya menjadi sorang yg kaya, banyak duit serta telah pun berkahwin...ngeh...ngeh... (^_^)

9. kata2 hikmah yg pernah kamu dengar dan paling kamu suka?
" takkan kau berperasaan gundah, walaupun sekali, jika kau tahu apa yg dicari..."

10. dalam blog kamu, sudah ada berapa followers?
- ada 3 je laa rase2nya...

11. senaraikan follower yg paling kamu suka?(tak kira kuantiti). kenapa?
semua saya suka sebab ada org yg bace2 serta jenguk2 blog saya sambil tolong2 jage2kan ikan2 saya kat blog nih! hehhe...thanks guys! =)

12. saya nak tag :
- onique
- ismah
- izyan
- cik pid
- pn amrah
- irmayanty
- pn anida

** kepada yg kena tag ini, sila2 laa rajin2kan diri utk melangsaikannya ya...
jangan jadi spt saya...sangat 'rajin' utk menyelesaikannya...

sekian, saya telah berjaya menyelesaikan 'tag' dr Pn Nadd ini...
thank Pn Nadd kerana bg saya keje utk apdet blog! keh..keh...
kpd Pn Am, nnti2 laa saya buat akak punye k! ;p

1 comment:

13may said...

rajinnya buat tag :D