Thursday, November 27, 2008

Foto - Terjah Raya 2

Terjah Raya 2 - 19 okt 2008
Ahli2 penerjah Raya - Angah, Irma, Ann, Shiffut, Rahmah, Dinie
Pada sape2 yg ingin diterjah rumahnya ketika raya nnti, sile bgtau...
huhuhu....



Sawan kamera dulu sebelum gerak2 khas...

1st - Rmh Pn Asma' Zahir, Ukay Perdana

Kelihatan tuan rmh, Pn. Asma' sdg menyembunyikan perut beliau yg sdg pregnant...

2nd - Rmh Najiah @ Kenet, Kuala Lumpur


3rd - Rmh Rahmah, Kajang

4th - Rmh Pn. Ayuni - Bdr Baru Bangi
beliau dan suami baru seminggu pindah kat situ...dan diterjah! ;p

5th - Rmh Irma, Klang
berposing kat sudut menarik di rmh beliau...




Kami disaji ngn durian kampung!
makan...makan...terjah...hehehe...

posing lagi di sudut yg ada si Nemo...
hehehe...

ni kat pintu rmh Irma...rmh dia besttt...cantek!!!

Itulah episod kedua terjah raya aku pd tahun ini..

ada lagi gambar terjah raya yg ke3 sebenarnya, tapi aku still tak dpt lagi gambar2 nya...

nanti2 laa kalu ade mase, aku akan aplod!

# seronoknya nak raya haji plak...leh TERJAH lagi kah??? ;p

1 comment:

isma said...

tahun depan terjah umah aku lak k??? kenduri aku bulan satu ni, terjah gakkkk tau! Nnnt aku anta kad kat ko, wakilkan pade yang lain.. harussss!