Wednesday, September 3, 2008

aku apdet!!

==> apdet 1 :

1 Sept 08 = 1 Ramadhan 1429H
" Selamat Berpuasa kpd semua umat Islam..."

Ramadhan al-Mubarak...kembali lagi... Ahlan Wasahlan...
Semoga kedatangannya kali ini akan memberi 1001 keinsafan, keberkatan dan menambahkan keimanan kita... Insya Allah...
Mohon ampun & maaf sekiranya ada salah silap pada semua...
Aku akan berusaha utk puasa penuh!!! hehehehe...





==> apdet 2 :

Kesihatan masih tak stabil lagi, tapi aku gagahi jua mencari rezeki (ayat seorang pekerja dedikasi!) dengan tujuan aku dpt beraya di Aidil Fitri ini dgn riang gembiranya.. (nak duit!)
Huhuhu...
Aku masih lagi di tahap perlu menjaga & mengurangkan pergerakan agar kaki aku beransur pulih dan kurang bengkak lagi..
Aku akan menjalani MRI (Magnetic Resonance Imaging) selepas raya nanti utk mengetahui sejauh mana kecederaan dan 'kekoyakan' ligamen / tisu dalaman kat lutut aku tu...
Huuuu...serammmmnya aku!
Sila doakan kesihatan saya ya...
Huh...tak sangka, betapa seriusnya kecederaan ini!
Oleh itu, diingatkan sekali lagi, kepada mereka2 yg gemar bersukan - Hati2 ketika bersukan ya!




==> apdet 3 :

Majlis perkahwinan Nurul Qistina @ Qiena (x-3A, smkaks) pd 16 Sept 08 yg lps..
Nama husband beliau ialah Mohd Faizal, lulusan dr Al-Azhar, Mesir dan sekarang menjadi seorang ustaz..
Majlis diadakan di Dewan Serbaguna Btg Kali, Hulu Selangor..
Qiena memegang diploma di Maahad Tahfiz serta memegang ijazah lulusan UIA..
Di sini antara gambar2 yg sempat ditangkap menggunakan kamera Onique (lama gille baru nak dapat dr minah nih!) ;p
Dah janji nak aplod...
Jom tengok!!!





bersama pasangan pengantin (berbaju warna gold)

dr kiri : Kenet, Angah, Qiena, Lina & Onique

Qiena & Faizal, pastu aku pun nyibuk...hehe..


Me & Qiena (makcikku ketika skolah!)

antara kami yg hadir menghabiskan makanan...ngeh..ngeh...

ni gambar candid...ape la yg dilakukan oleh Ustaz tersebut! ;p


muka ustaz Faizal @ husband Qiena secara dekat...haha..


Angah (me), wif Onique & Kenet - miss u all!!!

** To both of them - Selamat Berbahagia...

** To me - Semoga cepat sembuh!

** To ALL - Selamat berpuasa & selamat berterawikh...

No comments: