Saturday, April 26, 2008

nomborku!

Attention to all!!!

- - - I'm not using my celcom number (019) anymore...so, u can delete it from ur phone...!!! - - -

Dulu aku mmg pakai 2 nombor hp serta 2 buah hp... (betapa kayanya aku ketika ini!)
Lama gille dah pakai nombor celcom, rase dah nak dekat 8 tahun...
Memang sayang sungguh kat nombor tersebut, sebab byk meninggalkan kisah2 serta kenangan2 semasa muda mudi dulu...huhuhu...

Aku guna nombor tersebut sejak belajar kat Melaka dulu dan mmg tak terniat pon nak tukar nombor ataupun nak terminate nombor tersebut...
Tapi, memandangkan rakan2 ramai yg menggunakan maxis serta aku buleh redeem sms ataupun masa berbual dgn menggunakan maxis...maka aku telah curang!
Serta tidak lagi setia kpdmu Celcom...hahahhahaha... (sila gelak spt hantu raya!)

Oleh itu, dgn rasminya aku telah pun menamatkan penggunaan nombor celcom aku yg telah lama berjasa kpd aku itu sejak minggu lepas..
So, to those who have my celcom number...please delete it as soon as possible... (kejamnya aku menyuruh org mendelete nombor yg berjasa itu!)
Puas hati aku skang!!! Dah..senang...tak payah susah2 nak top up dua2 nombor!
Huuuuuuuu....

Sekarang aku pakai nombor maxis sahaja ye...
Sila save kan nombor maxis saya shj...

Sebenarnya, sedeh gak sebab aku mengambik keputusan utk merterminatedkan nombor celcom tu...
Tapi, takpe laa...

"Manusia tak perlu tamak...Pilihlah yg terbaik..."

Dah..itu je aku nak apdet...
Yang penting, misi aku tercapai! -> Bagitau kat rakan2 yg nombor celcom dah terminate!
Itu je laa..Kalau rajin, nanti2 aku apdet lagik! ;p

Berikut disiarkan antara gambar2 yg ingin aku siarkan agar entry kali ini ade kaler2 sket..
Tak boring nak tengok...hehehehe...




sebelah kiri - tepon asal aku yg asik abis bateri
sebelah kanan - tepon Poonz yg versi dulu2


Cik_AnGaH - sebelah kiri ialah no celcom (in memory)
sebelah kanan - no maxis (till now)



tetibe nak letak gamba muka aku yg tetibe ade 'jururawat' kat atas kening kanan..
cehhh...nih time aku gedik kah? hahaha...




gambar abstrak...
tangan sapa kah itu??? ;p



** my Celcom... i misshhh u a lot!!!
** haruskah aku pergi? bangalore??? *sigh*

No comments: