Saturday, April 12, 2008

..mine..25 years..

>> Acknowledgment <<

12 April 2008...
It's mine... my birthday...

Thanks ALLAH... i'm still here...
Alhamdulillah...
Bersyukur aku ke hadrat Illahi krn dgn limpah kurniaNya, rahmat, serta kasih sayangNya...
Aku masih di sini...di bumi Nya yg fana ini...yg indah ini...
Masih bernafas dan menghirup udara segar milikNya...
Masih bernyawa dan meminjam segala macam yg dipinjamkanNya kepadaku sepjg kehidupanku ini...
Sehingga mencapai usia 25 tahun ini...
Angka yg semakin bertambah saban tahun...
Menandakan semakin bertambah segala mcm tanggungjawab...semakin banyak yg perlu difikirkan...diselesaikan...dilangsaikan...serta dilakukan...
Uhhhhh...sungguh...
Tiada ternilai dgn apa yg diberikan serta dikurniakan oleh Yang Maha Esa kpd hambaNya yg sgt kerdil sepertiku ini...
Alhamdulillah...
Terima kasih Ya Allah...

Di kesempatan usia aku yg telah pun berinjak ke 25 thn ini...
Ingin aku merakamkan jutaan penghargaan kpd insan2 yg byk memberi sokongan, dorongan, nasihat, pandangan serta kasih sayang yg tidak ternilai bg aku meneruskan kehidupan yg penuh dgn onak duri ini...

>> Mak, bapak dan adik beradik aku yg tlh byk memberi kasih sayang, kekuatan, sokongan dr pelbagai segi terutama dr segi kewangan (lagi2 mase tgh jd penganggur)...
Jutaan terima kasih yg tidak terhingga buat mereka...
I LOVE u all...
*muaahhhh*

>> Rakan2 seperjuangan dan sepermainan...

Special thanks to Aimi @ Adik & Zaman...
Susah2 jer wat surprise kat aku di detik 12 mlm tu...
Terharu sungguh setelah diberikan 2 slices cheese cake yg terpacak lilin dan disuruh meniup + memotongnya!
Siap blanje makan ciken cop kat uptown damansara lagik!
Tak dilupai, Azie (housemate) yg turut terlibat dlm sambutan besday yg sgt simple tp bermakna itu!
Huuuu...THANKS a lot guys! =)

Special thanks gak ditujukan buat seketeri kehormat aku (SnA club), iaitu Che Poonz krn sudi mengeteh bersama di Hakim serta membelanja aku sempena kemenangan beliau dlm paintball + besday aku!
Aku dan beliau telah pun sama2 mendapat usia bernombor 25 ini...
Dan menunjukkan kami bakal lama menerajui club ini..(ntah bile nak dibubarkan!) krn masih belum ade langsung utk berkomitmen dgn insan berlainan jantina...huuu...
Poonz...semoga kita sama2 akan mendapat apa yg sepatutnya kita dapat dan ditentukan olehNya...ameeennn.... =)

Berbanyak2 terima kasih dan penghargaan kpd rakan2 yg menghantar sms + msg + email + testi di fs atas wish hari lahir pd aku!
Cehhh...wish je ke...tadak hadiah? ;p
Mass, Elyn, Lina, Minah, Elie, Lela, Budin, Bitun, Relina, Juhana, Ismah, Abg Am dan byk lagi (malas nak type semua nama)
Uishh...cam dapat award plak aku nye ucapan nih! hehehe...

Juga terima kasih atas panggilan tepon dr 'seseorang'...
Thanks a lot dude!!! =)

Serta kpd semua yg terlibat secara langsung serta tidak (ceh...ni dah mmg poyo mcm ayat ucapan karangan aku buat ms skolah dulu nih!)
Hahaha...biar laa...aku punye blog! sukati aku laa nak tuleh apa! heeee..

Ehmm...
Walaupun tiada sebarang hadiah atau pemberian drpd sesiapa...
Aku tau...dan aku sedar...
Yang paling penting serta paling berharga adalah sebuah kehidupan yg indah...
yang telah ditentukan olehNya...
yang perlu dilalui, direnangi dan diharungi dgn tabah...
Macam2 yg dah aku lalui sepjg aku berusia 25 thn ini...

Yg kdg2 membuatkan aku spt hilang arah diri...hilang kawalan diri...terasa sungguh sepi...sadis...kosong...tidak bermakna...down...
>> thanks to all who gave the advices, views, support and strengths - sis Am (really appreciate u!), pid, izyan, nad, yunon and those who gave their comment on my previous entry..

Tapi, sungguh tak sangka...
Rupa2 nya aku masih berdiri di sini, di bumi yg nyata ini dan meneruskan kehidupan...
Berjaya mengharungi segala cabaran dan dugaan dr Nya...

Apa yg aku harapkan...
Semoga aku dimurahkan rezeki...
Dipermudahkan urusan dunia dan Akhirat...
Mendapat keredhaan, rahmat dan perlindungan Nya selalu...
Dipanjangkan usia dan disihatkan tubuh badan...
Dan mendapat j_ _ _h (sila isi tmpt kosong) yang lebih baik yg telah ditentukanNya...
Ameenn... (",)

Aku teringat...
Quote yg aku suka tuleh mase skola dulu...

" Tidak akan kau berperasaan gundah...walaupun sekali...jika kau tahu apa yang kau cari..."


** Aku dah tua....
** THANKS to all...!!!

No comments: