Thursday, April 3, 2008

apa nak buat??

Aku pon tak tau...nape aku wat tajuk entry ni...
Aku sangat berasa sedikit perasa sedeh...pilu...sadis...
Ntah... tak tau nape ade wujudnya perasa2 ini...

Nak tanya orang2 semua...

Apa nak buat...
Kalau kita tiba2 rasa mcm teringat2 kat seseorang?
Apa nak buat..
Kalau kita btol2 rindukan seseorang?
Apa nak buat...
Kalau kita tak buleh nak ketepikan atau menafikan perasaan terhadap seseorang tu?
Apa nak buat...
Kalau tiba2 kita rasa seperti nak menangis...sebab sedeh...sadis...pilu...
Tapi...kita sendiri pun tak tau...kenapa kita berperasaan begitu...
Apa nak buat...
Kalau kita sendiri rasa seperti....uhhh...ntah...aku tak tau nak tulis cane...
Sedeh aaaa....

Huuu...
Tetiba aku rase cam emosss plak... sedeh tetibe...
Sebenarnya aku tau je ape nak buat...
Yang paling penting adalah... aku kene sentiasa ingat padaNYA...
Minta DIA bagi aku ketenangan hati... kestabilan perasaan di samping kestabilan ekonomi diri (ada kaitan ke nih? huh!)
Minta DIA bagi aku kekuatan diri...perlindungan serta kerahmatanNYA... kan???

Tapi...selain itu?
Sape yg sudi bagik aku jawapan lain...?
Owh...saudari penulis novel jiwang kita...Shai...kamu ada jawapan ayat2 novel utk membantu aku? *sigh*
Seketeri kehormat aku...Poonz...bagaimana ngn kamu?
" how about us...?" --> kita yg tau!
Mass...cane? Sedeh beb...!!!! =(
Izyan, the black n white lawyer...what's ur point of view? what should i do?
Mdm Rafidah... wanita bergelar isteri...apa aku nak buat??? huuuu....
Sis GD...cane...???

Waaaarrrrgggghhhh.....
Aku tak suka ngn perasaan ini!!!
Nyah laaa perasaan ini!!!!

** hopin' dat people will help me!
** entry yg sangat penuh emosss tetibe jerk! =(
** really miss "that" person...

No comments: