Thursday, March 13, 2008

fren's wedding

Hmm..aku pon dah nak stop citer psl politik..
Sbb kalu nak citer, mmg x kan abis2 punye, sampai kepala pon pening...huhu..
Oleh itu, aku nak citer mende lain..
Disebabkan entry aku sblm ni aku dah bersemangat citer tntg PRU 12, maka aku telah terlupa utk bercerita tntg wedding housemate aku, Che Rose pd 9 mac yg lalu...

Beliau yg bernama penuh, Rosmaizura dan telah diberi reka cipta nama sbg Che Rose oleh aku ketika sama2 blaja kat UiTM Melaka dan Shah Alam telah selamat diijab kabulkan dgn lelaki pilihan hatinya, Mohamad Idris pd Ahad lalu, sehari slps pilihanraya berlangsung..

Akhirnya...percintaan mereka yg bertahun2 itu sampai jua ke jinjang pelamin...
Billion of CONGRATS for her and husband...
Semoga bahagia hingga ke akhir hayat... ameenn...

Best sbb dpt jumpe member2 mase kat Melaka, especially Anor (my ex-roomate, part 01)...
Lain2 yg hadir adalah Fifie, Niza, Izz, Lela, Adik + Zaman, Liza, Minah, Azie, Ben, dan lain2 yg aku dah tak ingat sgt sbb aku pon bz gak mase wedding beliau..(seakan tuan rmh pula)

Aku dah sedikit malas utk mengapdet skrg ini memandangkan sudah byk keje2 yg perlu disetelkan..
Memandangkan aku ialah seorg pekerja yg berwibawa, berdedikasi lagi berhemah, adalah baik sekiranya aku hanya 'mengular' utk sekali sekali saja...(tidak spt Poonz dan Shai ye..)
Ngeh...ngeh... (kena pijak pulak aku ni nanti!) ;p
Selebihnya, perlu ditumpukan pd keje2 tersebut ye... hehe...

Gambar2 perkahwinan Che Rose bakal diaplod nanti...aku kan bz wat keje..hehehe..
Selamat Pengantin Baru buat beliau dan suami..
Semoga cepat dapat baby... huhuhu...


** dah kawen rakan tido sblh tilam dan sebantal aku + rakan segedik aku tu... *sedeh sket*

No comments: