Friday, March 7, 2008

PiLiHaNRaya..

Ye rakan2...serte sahabat handai... (sama je kan?) ;p

Saya akan pulang ke kampung halaman terchenta dlm masa beberapa jam saje lagik..
Saya tau...mesti anda tertanya2 dgn soklan berbentuk begini di dlm kepala anda, kan?

"nape dia nak balik kampung?"

Jawapannya...adakah saya akan bertunang? ataupun melangsungkan pernikahan ataupun menjalankan upacara persandingan??

Hahahahahahaha...

Ohoo....TIDAK!!!

Jawapan yg tepat ialah....
Saya akan menjalankan kewajipan sbg sorang rakyat Malaysia yg bertanggungjawab + berkaliber + berdedikasi + beramanah + berjujur...dan semua2 laa yg ber'positif' itu...!

Esok MENGUNDI!!!

Ya...mari keluar mengundi beramai2 pada esok hari ye rakan2...
Undilah sebaiknya...

Ape aku nak pangkah esok nih???

Selamat Mengundi pada semua...

Ingat...UNDI adalah RAHSIA!!!


*** masih terpikir2..nak undi ape ye???

No comments: