Tuesday, March 4, 2008

Apdet di pagi hari..

Semlm aku n Lela gi temankan Che Rose hantar bunting kawen dia kat kedai printing..
Design by Lela sendiri dan aku hanya jadik pengkritik bertauliah serta penambah2 perisa bg mencantikkan serta mengindahkan lagik bunting beliau...
Jadi, bg membalas jasa baik ktorg ber2, Che Rose suruh ktorg mengabadikan nama ktorg yg glemer nih di bunting beliau (bermakna ada terprint skali ye!)
Ngeh...ngeh..ngeh...terharu serta rasa mcm glemer giller!!! hahaha...
Ditulis begini,


Design by : Lela & Angah


Walaupun aku tak menyumbang dlm mereka2 grafik design bunting itu, namun atas jasa baik aku memberi kritikan membina dan menambah2 perisa, maka nama aku turut tidak ketinggalan diabadikan... (cehhh..perkataan 'abadi' nih mcm nak mati plak...huhu..)


Ehmm...bila dah keje nih, aku rasa banyak mende aku dah ketinggalan dan tak dapat nak buat dah...
Di sini antara mende2 yg telah aku pikirkan yg dah aku TAK dapat buat serta JARANG lakukan :


(1) tido di tengahari dgn gumbiranya...(takkan nak berguling kat opis plak!)


(2) tengok kartun2 yg banyak di tv9 (2.30 pm - 5.30 pm)


(3) tengok drama bersiri di tv3 (6.30 pm - 7.30 pm)


(4) tengok buletin utama (balik rmh je dah penat & ngantok!)
kesan : kurang sket pengetahuan am..

(5) tengok samarinda ataupun citer2 tv di tgh2 malam...huuuu...


(6) ber'tenet' (tenet = internet, bukan dating ye!) sehingga ke larut malam..


(7) masak!!! (beli je laa...dah tak larat nak masak2 bile dah lapar!)




Itu laa antara perkara2 yg dah hampir terdelete dlm rutin hidup aku masa aku dok menganggur2 dulu2 kala..
Sekarang, aku dah ada komitmen lain...Demi mendapat sesuap nasik..dan seketul ayam..serta sebotol kicap..huu...


Sekian, semoga aku akan dapat tido tengahari slalu satu hari nanti...hehehehehe...
gilloss ke angah nih!!! ;p




inilah wajah tepon bimbitku yg berjasa...(celcom & maxis) -
gmbr yg tiada kene mengena ngn entry..








si anak2 kucing yg boleh tido slalu...huuu...

** aku winduss kat ada orang tu laa...waaaa...

No comments: