Wednesday, March 19, 2008

Che RoSe's WeddinG

Lamanya aku tak apdet...bz sungguh! =)
Memandangkan opis aku takleh nak bukak website yg pelik2 sket, termasuk laa web slide show, maka aku tak dpt la nak letak gambar2 wedding Che Rose ni menggunakan slide show..
Jadi, terpaksa la aku guna secara manual...mengaplod gambar2 tersebut satu persatu..
Huhh...letih!
Antara gambar2 yg disnap mase wedding Che Rose pada 9 mac lepas..


#1- Che Rose & Abg Deris di malam berinai


#2- berposing di bilik pengantin



#3- aku dan pengantin...Che Rose..


#4- Minah, Aku dan Lela kat pelamin di mlm berinai


#5- ambik berkat pelamin...hehehe...




#6- pengantin di hari persandingan... 9 mac 08

#7- pengantin berposing...



#8- rakan2 serumah..Azie, Liza, Adik, Lela & Aku

bersama pengantin baru...



#9- antara yg hadir memeriahkan suasana..



#10- bergambar ngn pengantin..TAHNIAH Che Rose!



#11- dah kenyang...huhu...




#12- me wif Anor...


Semoga Che Rose dan suaminya berbahagia hingga ke akhir hayat...
Penatnya aplod gambo!!!
** penatnya keje...... >_<

1 comment:

Anonymous said...

Tahu kah awak bahawa kawan sebilik awak tu Anur seorang perempuan Sundal.
bacalah:
ruzainisabdullah.blogspot.com

Dia adalah seorang pemusnah!