Friday, February 15, 2008

lagi2 apdet!

** Aku Gumbira... **


Wah..wah..sangat suka saudari Shai, saudari Poonz serta Sis GD kutuk mengutuk aku di blog ku sendiri ya..! Ini satu perbuatan yg tak dpt diberi muka serta dimaafkan!
Oleh yg demikian, aku mengambil keputusan bg menutup mulut2 mereka ini dgn mensegerakan peng'apdet'an blog ku yg serba indah ini...huhu...

Pertama skali, mohon maaf kpd Bro Cport sbb aku tak berjaya memaparkan gambar kapal yg aku slalu cuci di Maritim itu...huhu..sowi eh..sbb tak dibenarkan serta hp aku takde camera! lenkali laa wahai En Cport...! ;p

Yang pasti kat sini aku nak menghadiahkan jutaan bunga2an terima kasih yg sgt tidak terhingga kepada saudari Masitah atas bantuan dan susah payah beliau membantu aku pergi ke 'suatu' tempat... pada tarikh 13 februari yg lalu...
dan akhirnya atas bantuan dan tips2 beliau...aku BERJAYA!!!
Thanks a lot Mass... I owe u a lot!!!
Aku sangat bangat gumbira serta sungguh2 teruja!!! ;p
And also trillion CONGRATS to her for getting a job! u're not a jobless anymore dear...! =)

"suatu" tempat itu..serta apa yg menggembirakan serta mengujakan aku...biarlah rahsia...
hahaha...hanya kami yg poyoss ini sahaja yg tahu!!!
ngeh..ngeh..best..best..
Yang paling utama...Alhamdulillah...syukur kepadaNya Yang Maha Esa...
Atas segala apa yg dikurniakan oleh Nya...itu la yg paling utama...kan?

Selain itu, ucapan bunga2an (bukan bunga Valentine eh!), tapi bunga2an terima kasih buat seorang wanita yg bermuka sama dgnku, iaitu saudari Aimi @ Adik atas semangat, bantuan serta dorongan beliau terhadapku selama ini...
Thanks Dik! * big hugs *

Namun, tidak dilupakan jua pd rakan2 serumah yg sering memberi kata2 perangsang dan kekuatan semangat; Lela, Che Rose, Azie, Liza, and Yatie...
Thanks guys!!!
Serta kepada sape2 yg terlibat secara langsung ataupun tidak dlm memberikan rase kegembiraan dan kesukaan yg tidak terhingga ini kpd aku!!! ;p

Huu...rase mcm wat aknowledgment utk thesis plak...hehehe...
Ok laa...aku rase, dah berjaya aku meng'apdet' blog ini dgn jayanya..
Sekiranya terdpt lagik desas desus yg kutuk mengutuk diriku yg baik hati ini di blog ku sendiri, maka aku akan mengambil langkah2 drastik serta mengenakan tindakan tatatertib kpd mereka2 yg terlibat serta yg bersetongkol! (baca dgn gaya serius!) ;p

Akhir kata, kepada mereka2 yg telah diajak mengundi, aku ucapkan 'Selamat Mengundi'!!!
Undilah yg terbaik utk rakyat dan negara!!! (perlukah aku berpolitik di sini?)
psstt..aku blom lagik mendaftar jd pengundi!!! adakah aku rakyat yg tidak prihatin? :D

Sekian sahaja pengapdetan saya pada kali ini...
Sila doakan saya semoga berjaya dlm hidup ye...
Terima kasih...
May ALLAH bless us always...ameeennn....

** ditulis ngn penuh emosi kegumbiraan yg tidak terhingga!!!

No comments: