Friday, February 1, 2008

Baby Umayr

Semalam aku dapat msg fs dr kawan lama merangkap bekas ketua tingkatan mase form 5 dulu, iaitu En Umar Faruq @ Beng yg berbaur begini ;

" halo angah..
anak aku dah kluar dah.. ha meh la dtg sini tgk, comel mcm daddy die laaa! "

Millions CONGRATS to Beng and his beloved wife, Kay!!!

Waahh..sungguh excited aku ketika ini! Ye laa...even bukan baby sendiri, namun aku turut menumpang gembira atas kelahiran anak pertama beliau, hasil perkongsian hidup dgn isteri terchenta beliau, Khadijah..

Baby mereka yg sangat chomei ini telah dinamakan sbg UMAYR..berjantina lelaki..
Baby Umayr ini telah dilahirkan pada 31 Jan 2008, di WCH, Adelaide, Australia..jam 1.00 pm...
Wahh...anak kelahiran luar negara nampaknya baby nih! hehee...

Menurut En Beng, baby Umayr dilahirkan pada tarikh yg sama dengan kelahiran/besday ibunya, Pn Khadijah..
CONGRATS Kay!!! Hadiah paling bermakna dlm hidup...

Memandangkan En Beng sekeluarga masih berada di negara kangaroo itu, maka dengan terkilannya, aku dan rakan2 yg lain (sweetie aunties!), tidak dapat melihat baby Umayr secara jarak dekat serta tidak dapat memegang2 sambil memicit2 pipi baby tersebut!
But, thanks a lot Beng! for letting us know about ur baby and putting some photos of him! =)

Hehehe..sekarang, aku dah ade 3 orang anak buah yg masih chomei2...
Baby girl Ella, baby girl Dinie and the latest one, baby boy Beng...Umayr..

** CONGRATS again Beng n Kay!!!
** May ALLAH bless u all always...ameenn...




hi...nama saya Umayr...



pipi Umayr yg merah!!! chomeiinye!!




nyenyaknya dia tido... ;p


Umayr wif his daddy, Beng...

No comments: