Saturday, January 26, 2008

upload gmbr...

** Sehari bersama Aimi @ Adik **


Semalam dgn baik hatinya serta penuh keikhlasan aku menemankan sahabat aku Aimi Syazwani @ Adik) yg telah berjaya menamatkan chambering law dan pegi ke 'daftarai' atau 'long call' untuk jd seorg peguambela & peguamcara yg bertauliah..
Kejadian itu dilaksanakan di Kompleks Mahkamah Tinggi Negara di Jalan Duta, Kuala Lumpur..
Waahh..itu lah pertama kalinya aku ke bangunan yg tinggi dan canggih itu..Seperti biasa aku dgn setianya menjadi cameraman Adik yg sakan bergambar bersama rakan2 beliau..
Uhh..CONGRATS!!! Pasni, Adik dah jadik lawyer...So, boleh laa tolong2 rakan2 ye... =)

Selepas tamat sessi tersebut, sekali lagik dgn setianya, aku menemankan beliau mencari2 serte meninjau2 butik2 pengantin yg ada di sekitar Shah Alam..
Almaklum laa, beliau bakal menamatkan zaman bujangnya serta zaman menggediknya bersama kami pada bulan Ogos nnti...
Ke sana ke mari...mencari2 serta sibuk2 tnya2 harga semua...dan yg paling pasti, aku laa yg paling poyo nyibuk2 tnya harga pakej laa...ye laa tulung kawan2 kan...hehehe...

Ehmm...mase tu, aku ade kate nak letak gmbr2 pertunangan beliau last year tu...So, di kesempatan ini, aku 'ter' rajin plak seketika...maka, aku pon aplod laa slide show...


Yg penting, aku ngn Poon pasti akan terasa 'kehilangan' beliau sebab, antara kami ber3 (Aku, Poon & Adik), beliau yg akan kawen dulu....huhuhuhu....sedeyyyy....
Kami mmg baik sejak skolah lagik sbb kami duduk ber3 dlm kelas dan antara wanita2 yg paling suka tido dan malas siapkan keje skolah lebeh2 lagi Add Math!!! hehehe...



No comments: