Saturday, January 19, 2008

lirikz..

** Kekasih ku...??? **

Ehmm...tetibe jer bile aku tgk2 album gambar mase aku muda2 tu...teringat plak kat orang2 tertentu...huhuhu...
Nak kata sedeh..sedeh la gak..tapi semua dah pun lepas...
Bak kata omputih tu... Let's gone be bygone...
Tetiba plak aku terbukak lagu yg tajuknya "kekasih gelapku" nyanyian dari Ungu..

Sekarang nih, aku sendiri pun confuse...apa yg dimaksudkan ngn 'kekasih gelap' tu?
Adakah sebab kekasih tersebut berkulit gelap?
Ataupun mungkin dia tu gelap sebab kabur...tak nampak?
Ataupun sebab terjumpa kekasih tu di waktu gelap?
Ataupun kekasih tersebut hanya boleh dijumpai ketika suasana gelap? (uiisshhh..hantu la kalu camtu eh?)

Apa2 pun, yg pasti...lagu nih btol2 men'touching' kan hati aku...
Huuuu....
Aku malas nak letak dia nye video clip...so, aku letak laa dia nye lirik jer...
Mari kita tengok bersama2...
Lagu yg men'touching'kan ini...


ungu - kekasih gelapku

*Ku mencintaimu lebih dari apa pun
Meskipun tiada satu orang pun yang tahu
Ku mencintaimu sedalam-dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku

Yakinlah bahwa engkau adalah cintaku
Yang ku cari selama ini dalam hidupku
Dan hanya padamu ku berikan sisa cintaku
Yang panjang dalam hidupku
a…….hidupku…….a……..

ulang *

Ku tau ku takkan selalu ada untukmu
Disaat engkau merindukan diriku
Ku tau ku takkan bisa memberikanmu
Waktu yang panjang dalam hidupku

ulang *
mari...layannnn.............

No comments: