Friday, December 28, 2007

ape eh?

** ape nak tuleh? **

huu...aku dah xtau nak tuleh ape...
kalu mase sebelom ngadap pc tu...bukan main byk melantun2 idea aku nak tuleh...
tapi, bile dah dpn pc..aku xtau nak tuleh ape...huh...ape laa aku nih!

ehmm...dah nak masuk thn baru...
welcome 2008!!!
and goodbye 2007...


kalau sebut pasal thn baru..semua akan bg soklan yg sangat glemer nih kat semua orang..


"apa azam ko tahun ni?"


aku rase laa..sape insan yg bernama "azam"...mesti tersedak2...ye laa...nama beliau akan disebut sentiasa bg menyedapkan ayat thn baru..kan? hehehe...

aku pon akan menerima kunjungan soklan tersebut setiap kali menjelangnya thn baru...
dan setiap itu jua laa aku akan berusaha mencari jawapannya...
sebab aku rase, macam setiap thn pon azam aku sama jer...ntah...
adekah sebab azam2 sebelum ini tidak tercapai...? -> aku saje yg tau jawapan yg tepat! ;p


huh...count down ke 2008 semakin hampir...
jadi...mari kite sama2 perbaiki diri untuk jadi yg lebih baik di thn yg akan dtg ini...(adekah ini sejenis ucapan ataupun ayat penyedap di blog?)


di sini ade beberapa gambar yg tiada kaitan ngn entry aku kali ini, tapi aku mmg saje2 nak letak..sebab ini blog aku...
jadi, suka hati aku laa nak letak gmbr ape..kan? =)

*** ditulis ketika kehilangan idea di dpn pc...



kanak2 ceria serta poyo berposing!





ini kanak2 sesat nak wat konsert kot...




si gadis chumel...hehe...macam aku chumelnya! ;p









posing bersama di putrajaya...hehehe...

No comments: