Friday, December 21, 2007

aku apdet laa...

Attn : Shy-da, Sis GD, Yunon...
disebbkan ramai insan2 yg sgt prihatin suka sgt kutuk2 mengutuk aku yg tidak berdosa nih di blog aku sendiri...
maka, dgn rase sedikit teruja aku akan mengapdet blog aku ini...
jadi, kepada mereka2 itu...sila baca!!! ;p
aku sudah lama tidak mengapdet kerana :
(a) kabel tepon kg aku kene curik lagik utk kesekian kalinya... -> paling kritikal!
- jadi, aku tak dpt nak bukak streamyx aku tu, dan kesan mendalamnya mesti laa aku tak dpt nak apdet blog aku yg dah nak bersarang nih..kan?
(b) aku sgt bz, memandangkan byk events yg berlaku sepanjang disember @ penghujung tahun ini...
- jadi, aku tak dpt nak gi cc kat kosangor tu bg melayari tenet secara berbayar mengikut kadar jam, dan kesannya ialah aku tak dapat nak apdet blog ku ini...kan?
aku rase ngn 2 sebab tersebut, amat memperkukuhkan kejituannya yg secara langsung serta tak langsung membuktikan aku bukanlah insan yg malas nak apdet blog secara realitinya...
oleh itu, aku berharap agar insan2 lain tidak perlulah mengatakan blog aku 'bersarang'...
harap maklum ye...hehehe.... =)
antara events yg berlaku spjg disember ini :-
** 2 dis - majlis perkahwinan adik aku..
** 5 dis - majlis pertunangan cousin (anak mak long aku)
** 9 dis - majlis pernikahan & kenduri doa selamat sepupu (anak mak uda aku)
** 16 dis - majlis perkahwinan Nadd (x-classmate) kat putrajaya...
** 20 & 21 dis - hari raya aidil adha..
** 22 dis - majlis perkahwinan AQ (x-schoolmate) kat klang..
** 23 dis - majlis perkahwinan adik aku (kenduri sblh lelaki)..
** 25 dis - krismas...(ape plak kaitan ngn aku eh?)
** 29 dis - majlis perkahwinan kawan baik aku mase skola rendah..
** 30 dis - majlis perkahwinan sepupu (anak mak uda) kenduri sebelah lelaki..
huuu..ini macam jadual bulanan je aku rase...hehe...
juga...seakan VVIP jer...
ngeh...ngeh...
*** nanti aku letak gmbr2 wedding tu ye...insya Allah...

No comments: