Monday, November 5, 2007

bertunang...

tarikh pertunangan : 3 november 2007
hari : sabtu
tempat : batu 10, kg kebun baharu, telok pang5 garang
tema kaler : hijau

hehehe...
adekah ini majlis pertunangan aku??? (dgn penuh kontroversi!)
jawapan muktamad adalah => BUKAN!!!
ini ialah majlis pertunangan member baik aku sejak di bangku2 skolah dulu...
iaitu Aimi Syazwani @ Adik...
dia ialah rakan seperjuangan tido aku ketika dlm kelas dulu kala...
kami pasti akan bertarung serte berentap, sapekah antara kami ber3 yg paling terel serte hebat tido dlm kelas, iaitu adekah aku, Adik atau Poonz...
maka, jika diukur dr segi ranking tertinggi, aku & Adik akan berlumba2 utk menjadi juara!!!
ngeh..ngeh...
tapi, tidak kpd che poonz... (sile lihat blog Poonz)
beliau akan berusaha utk sentiasa memberi laluan kejohanan pd kami ber2...(thanks Poonz!)
huuuu...jasamu ku kenang...

memandangkan aku sememangnya tiada sebarang komitmen, maka aku telah pon berada di rmh saudari Aimi pd hari Jumaat lagik (2 nov) bg sama2 menyibuk2kan diri dlm membantu beliau menyiapkan persiapan2 pertunangan beliau...
maka, pd jumaat malam itu, aku, Adik serte Elyn bertungkus lumus membuat lagik menghias barang2 hantaran Adik...
hehehe...
kalau dah dapat ke tangan2 manusia yg sememangnya tak kreatif seperti aku dan Elyn...jawabnya, apa yg boleh je laa... ;p
tapi, bila dah siap, memang terbukti!!! cantek gak hasil keje ktorg!!!
hahaha...
jangan tak caya, kesemua hantaran Adik yg berjumlah 9 dulang termasuk sirih junjung yg aku namakan 'rimbunan kasih' itu, adalah hasil tgn kami ber3 yg ditouch up sedikit sebanyak oleh Lela, Azie, Apis, Lina & Che Rose pd pagi Sabtu tersebut!! (thanks guys!)

akhirnya, Adik bertunang jua ngn kekasih hati beliau setelah berchenta dgn jangka mase yg agak lama jua...
chenta hati beliau yg bernama Shahruzzaman, seorang pegawai TUDM...
hehehe...tak sabo nak tgk Adik kawen bawah pedang!!!
samurai....yossss.... (sambil membuat aksi seakan samurai yg tgh belagak ngn pedangnya!) ;p
jutaan TAHNIAH kpd beliau!!!
dgn berlangsungnya pertunangan beliau, maka sangat amat teruja serta sedey laa aku dan Poonz yg bakal kehilangan sorang lagik kwn menggedik kami...huuu...
beliau bakal melangsungkan perkahwinan pd 20/08/08 nnti...

p/s - Adik, pasni ko dah nak jadik wife org! tak dpt laa nak menggedik2 ngn ktorg lagi...huwwaaaa...

berikut adalah antara gmbr yg ade...
sbb blom dpt lagik dr mereka2 yg bwk kamera digital pd hari tersebut...
akan ku letak lagik gambar2 sensasi kalau dah dpt nnti k!!!



antara kami yang hadir...Adik & tunang beliau
Adik dah bertunang...kita masih boleh menggedikz Poonz...huhu..

2 comments:

ciPuding_7 said...

kalo aku tgk adik tu, aku rasa, ke'menggedik'an dia mmg takleh reduce.. makin menjadik ade la pah kawen ngan zaman nanti.. ko tgk je la nanti..

ko jgn risau ngah.. hahaha..

Cik AnGaH said...

ye...aku setuju laa poonz..
jangan mase dia dah jadik mak buyung pon...nak menggedik2 gak ngn kite..sudah laa...
hahaha...