Tuesday, October 30, 2007

timakaseh!!! =)

lama sungguh x mengapdet blog!
nasib laa aku tidak menerima sebarang cercaan drpd mereka2 ini...huu...
aku ade alasan2 yg munasabah kenapa & mengapa aku sudah lama tidak mengapdet kan blog ku ini..

>> bz berhari raya...

>> aku mengalami demam yg agak kritikal sempena hari raya...

>> kabel tepon di kg aku dicuri oleh mereka2 yg tidak b'tggungjawab!!! (ini alasan yg paling munasabah!)

oleh itu, aku telah pegi ke TM Point di kuala s'ngor bg membuat aduan berkenaan tepon rmh aku yg telah tidak berfungsi sejak 2 hari sblm menyambut hari raya yg berbahagia...
dgn keterelan pihak telekom, pihak mereka telah segera memasang kabel baru serte hadir ke rmh aku bg memastikan tepon dpt berfungsi dgn jayanya semula...!!!
owh..aku sungguh gumbira!!!

di kesempatan yg ada ini, serte bersempena bulan syawal yg mulia ini...aku mengucapkan berjuta2 lemon TERIMA KASIH kpd pakcik2 telekom yg berjaya memperbetulkan talian tepon di kg aku sekaligus membenarkan penggunaan tenet di rmh aku dpt berjln spt sedia kala...

sekian, timakaseh pakcik2 telekom!!!

No comments: