Monday, September 3, 2007

september

ye..
bulan september..
xde ape2 yg menarik...

cume, semalam 2 september, ahad...
aku ikut minah gi menceburkan diri ke Plaza Alam Sentral (PAS) di shah alam bg memeriahkan suasana acara bermain boling beramai2, ala2 ALUMNI SMKAKS...
antara mereka2 yg hadir adalah, aku, minah bersama 2 org adik beliau, kak am bersama husband dan anak beliau ain, che poonz, iylia bersama bf beliau, rayer dan adiknya, golox yg dtg jauh dr batu pahat semata2 nak berentap, aimi bersama bf beliau, hezlin dan bf beliau, afiza, jibam, sipot, serte kacap selaku pemantau..

pada awalnya, aku mmg tak decide nak main memandangkan sumber ekonomi aku x memberangsangkan, namun setelah tiba di sana, ada laa sorang hamba Allah yg sangat2 bersimpati pd aku lalu menyumbangkan bayaran bg game aku dan berharap agar satu hari nnti aku pulak yg akan membelanjai beliau..(sila tuntut sekirenya aku dah m'punyai kestabilan ekonomi ye..!)

keputusan permainan adalah aku mestilah kalah...tempat pertama dimenangi oleh saudara golox yg mmg x sia2 beliau turun dr BP semata2 nak menunjukkan kehandalan beliau..
kemudian disusuli oleh saudari che poonz yg hanya tewas beberapa pin shj drpd saudara golox dan tempat ketiga digondol oleh saudara rayer yg bersungguh2 mengangkut 'lucky ball' beliau yg berat serte cantek itu..

aku telah menyumbang bekalan makanan yg berupa kuih muih serte jajan2 bg menghilangkan kepenatan dan ketensenan semasa bermain..alhamdulillah, semuanya habis 'dibalun' oleh para2 pemain serte yg x bermain pon..

selepas tamat sesi bermain boling, kami pon bergerak ke kedai kopi bg menghilangkan kehausan tekak di samping meneruskan borak2 kosong di kedai kopi..
amat memeranjatkan semua pihak apabila saudara sipot membawa keluar sebuah hamper yg sgt besar berupa beraneka jenis makanan dan jajan dari perut kete baru beliau..
maka, dgn penuh poyo nya, kami membawa masuk ke dlm kedai kopi itu (ala2 mcm baru lps menang tournament gempak laa..!)

memandangkan aku & minah adalah antara pengunjung yg dtg dr jauh, maka kami mengundurkan diri terlebih dahulu drpd mereka2 yg lain...

sekian, terima kasih...

** lenkali aku akan memastikan aku menang pulak! tapi, xpe...aku masih berjaya men'strike' kan diri sebanyak 2x kot...hehe....

2 comments:

CresceNet said...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o lucro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o CresceNet(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).

che poonz said...

menatang ape org tu tulih tu..
(dah terpaksa komen kepada komen ni..)