Tuesday, August 21, 2007

~ Fly AwAy ~

terbang...terbang...mcm rama2 ke burung...?

aku akan fly away lagik ke ibu negara mesia pada hari selasa ptg...(hari ni la eh?)
cube teka...apekah nama ibu negara mesia yg akan aku kunjungi itu?
jawapannya ialah...KUALA LUMPUR!!! ;-)
ye...tepat skali!!!

rupe2nya aku dapat gi test lagik!
benci btoll!! asik gi test jer...

"PEPERIKSAAN KHAS MEMASUKI PERKHIDMATAN AWAM GRED41 THN 2007"
Pada : 22/08/2007
Tempat : Bilik Kelas Blok A, Aras 1, Sek Men Victoria, KL

huu..aku dah malas nak stadi2 lagik dah...
mesti soklan2 dia lebeh2 kurang je ngn tets PTD ari tu...
so, kire2nya cam aku dah terel laa tu... (ngn perasaan malas sungguh nak pegi!)

ramai jugak sahabat handai yg lain dpt exam yg sama...
antaranya ialah aimi syazwani (nama sebenar), masitah hadi (beliau tlh menanya aku berkenaan public transport yg ade di tmpt xm beliau), eirwani (kwn sek rendah aku), barizah (kwn se-UiTM aku)...

oleh itu, mari bersama2 kite mendokan kejayaan cemerlang kpd aku serte mereka2 ini yg bakal m'struggle'kan diri utk berkhidmat kpd negara terchenta!!! (hopefully!)
huuu...mari berpesta!! eh..salah..berpeksa!!! ;p

*** blog yg ditulis oleh calon peperiksaan ini, angka giliran : 1239123 dgn penuh rasa yg amat malas sgt nak pegi, tetapi terpaksa yg dipaksa oleh kedua ibu bapa beliau..

1 comment:

daddy cool said...

blog aku, kantorku.blogspot.com

then ko cari la link blog en.lan tepi bawah gambo aku tu..

aku letak nama en.lan sbg pendekar lan hijau...

hu hu..

best blog ko